Se traseaza marcajele! Autostrada Timisoara – Arad, pe ultima suta de metri. Drumul va fi inaugurat la jumatatea lunii decembrie! VIDEO!

TIMISOARA. Lucrarile la autostrada ce va lega Timisoara de Arad au intrat in linie dreapta. Potrivit prefectului de Timis, Mircea Bacala, drumarii au trecut deja la marcarea drumului si la instalarea de semne de circulatie. Autostrada va fi inaugurata in 15 decembrie.

Am fost in vizita pe Autostrada Timisoara – Arad si pot sa va spun ca deja se marcheaza drumul, se pun parapeti si lucrari mai sunt doar la inelul de coborare spre Giarmata. Pot sa va spun ca, cu siguranta, Autostrada Timisoara -Arad va fi inaugurata in decembrie. Se mai toarna asfalt doar pe portiuni foarte mici„, a declarat Mircea Bacala, prefectul judetului Timis.

Autostrada Arad-Timisoara face parte din Coridorul IV Paneuropean si are o lungime de 44 km, fiind inclusa si centura Aradului.

SURSA VIDEO: www.youtube.com

CITESTE SI: FOTO! Emil Boc si Anca Boagiu, nemultumiti pe autostrada Timisoara-Arad! Constructorii amenintati cu penalizari! Lucrarile vor intarzia doua saptamani! Vom putea circula pe autostrada abia din 15 decembrie

CITESTE SI: Constructorii fac progrese la Autostrada Timisoara – Arad, dupa ce Emil Boc i-a amenintat cu penalizari! VEZI FOTO!

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. multora le vor crapa ficatii de ciuda ca se va termina la timp !!! Haideti ca se poate !!! felicitari constructorilor si guvernului !!!

    • Nu te teme ca nu se termina la timp. Doar se da in folosinta. Asta in cel mai bun caz. Receptia finala mai asteapta.

      • da ai dreptate receptia finala se face la incheierea perioadei de garantie de 2 ani parca la tronsonul acesta, cam mica pentru valoarea lucrarii,desi am urmarit contractele noi pe VI si mai nou perioada de garantie ceruta e de minim 4-5 ani ceea ce e un lucru bun, acum se va face receptia la terminarea lucrarilor si in perioada asta orice remediere se face pe banii constructorului.

    • Edi, imi este foarte teama ca nu cumva graba din ultimele luni sa afecteze calitatea lucrarii. Aceasta graba imi aminteste de lucrari date peste cap de graba pt finalizarea care trebuia demonstarata cu ocazia vizitelor conducerii de stat, a sefilor de la Bucuresti etc. Amlucrat in domeniul drumurilor nationale si am vazut multe. Am o retinere cand vad aceasta graba. Altfel, ma bucur pt orice progres al lucrarilor, pt orice kilometru s.a.m.d. Totusi, nu se spune inca nimic despre cum vor ajunge pe autostrada cei care vor fi in tranzit prin zona. Masinile de tonaj vor strabate drumul judetean inspre Giarmata-Pischia? Il vor distruge rapid fiindca acesta nu este construit pt masin de mare tonaj. Si-asa plange sufletul in mine cand vad basculantele ce cara asiduu nisip sau pietris dinspre Lipova pe acel drum care pare foarte fragil… Ma gandesc si la accidentele care vor fi pe portiunea de drum judetean intre Dumbravita si intrarea pe autostrada ptunde vom avea mii de vehicule tip TIR. Cu toate acestea ma bucur pt orice progres in constructia de drumuri si in ultima perioada am avut a ma bucura in zona noastra.

  2. Turnarea asfaltului la temperaturi scazute, mai ales sub 10 grade este total contraindicata! Asa ca, probabil, la anul va fi inchisa pentru reparatii…

    • Mai avem de asternut asfalt pe aproximativ 100 m liniari/fir pe intreaga autostrada, de hidroizolat un fir al unui pod si asternut stratul de uzura (apx. 50 m liniari pe fiecare fir) si pe acela si de finalizat 2 poduri (supra-traversari) ale autostrazii, pentru drumuri agricole.
      Apoi de marcat apx. 16.9 km, de instalat parapeti pe 15.2 km, de instalat rigole si santuri pe 1.1 km si de instalat garduri de protectie impotriva accesului (in afara autostrazii) pe 31.0 km. Lucrarile astea vor mai lua apx. 10-15 zile.

      Unde mai turnam asfalt, pentru ca e frig afara, folosim o formula de asfalt aditivat, care permite turnarea pana la -9 C. Seful de proiect insa, ne-a ordonat sa oprim asternerea daca temperaturile scad sub -4 C. Asfaltul acesta este mult mai scump ca cel ‘clasic’, mai ales ca bitumul si aditivii sunt importati – dar, cum mai este atat de putin de asternut, consideram ca se justifica costurile suplimentare in fata unei amenzi de intarziere. Garantam calitatea asfaltului (este similara cu cea folosita de Bechtel pe A3 – si ei au turnat pe -5, si a tinut excelent).

    • pentru astia pe care-i doare fix in pix de adevar doua treimi din asfaltul din Suedia , Norvegia s.a., a fost turnat exact cum spui tu… nu te mai fa de ras…

  3. Cum se poate ca informatii detaliate despre obiectivul ce constituie subiectul articolului sa fie impartasite de catre diversi anonimi, insa autorul articolului sa prezinte atat de superficial situatia in cauza? Doamna Liliana Iedu, ce punct de vedere aveti privind comentariile pe care le genereaza articolul dvs? Reprezentantii publicatiei on-line sunt interesati de comentariile cititorilor articolelor. Care este scopul pentru care publicatia permite comentarii la articole? Poate cineva confirma informatiile cuprinse in comentarii, sau macar verifica cineva aceste informatii? Din comentarii reies stiri muuult mai bune decat din articol. Ar trebui ca OT sa puna la dispozitia cititorilor doar niste titluri ca si teme de dezbatere fiindca oricum comentariile contin informatii MULT mai la obiect decat articolele „profesionistilor” in jurnalism.