GALERIE FOTO! In ciuda vremii urate, muncitorii lucreaza de zor pe Autostrada Timisoara – Lugoj. 40% din lucrari sunt finalizate!

TIMISOARA.Imediat dupa vacanta de iarna, muncitorii s-au intors la lucru pe Autostrada Timisoara – Lugoj si au inceput sa ridice podurile si sa pregateasca drumul pentru asfaltare. Vezi in ce stadiu se afla lucrarile la acest tronson!

Constructorii spun ca singura problema pe care o au in acest moment este vremea foarte rece si zapada care a acoperit portiunea pe care se lucreaza. Cu toate acestea constructorul spera ca va termina lucrarea in mai putin de un an.

Echipele stiau locurile aveau totul pregatit. Am demarat lucrarile de poduri podete si pasaje, iar in acest moment lucrarile decurg bine. Noi am luar masinri si speram sa terminam autostrada in cursul anului 2012. Pentru a ne respecta promisiunea noi am deplsat fosrte umane, tehnice  si materiale semnificative. Am crescut la inceputul anului numarul muncitorilor. Acum avem pe santier 636 de muncitori. Deocamdata nu am facut situatia de lucrari. Speram ca pe parcursul lunii ianuarie vom face primul certificat si cred ca nu vom avea probleme si ni se vor da banii de promisi de la Guvern” a declarat Serban Serbu, constructor la autostrada Timisoara Lugoj

Lucrarile la primul lot din Autostrada Timisoara- Lugoj au inceput in toamna anului trecut. Pana acum constructorul a reusit sa realizeze aproximativ 40% din lucrari.

Noul segment de autostrada intre Timisoara si Lugoj va avea un nod rutier, 6 pasaje, 4 poduri si 11 podete. Pentru construirea acestuia lucreaza 132 de utilaje, 146 de mijloace de transport si 514 muncitori. Valoarea totala a proiectului este de 1.421.99.279 lei, lucrarile fiind programate sa se incheie dupa un an si sase luni de la demarare.

Trei firme lucreaza la Autostrada Timisoara- Lugoj, este vorba despre S.C. Spedition UMB SRL, S.C. Tehnostrade SRL si Carena SpA Impresa Di Costruzioni.

Principalele localitati pe langa care trece traseul acestui tronson sunt Ortisoara, Pischia, Giarmata, Izvin, Remetea Mare, Recas, Petrovaselo, Sustra, Topolovatu Mare, Iosifalau, Ghizela, Belint si Costeiu.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. lucraile sunt finalizate in proportie de 40% doar pe tronsonul de 12 km timisoara-recas, unde licitatia este castigata de Romanul Casuneanu, restul firmelor italiene, spaniole…etc, nici macar nu si-au trasat santierul, asteapta sa primeasca banii de la stat, pentru a subcontracta lucrarea la firme romanesti dar pe bani mai putini…reteta PDL-ista SCUMP SI DE PROASTA CALITATE ( nu inteleg de ce nu putea Casuneanu sa faca tot tronsonul de autostrada Tm-Lg?)

    • Nu merge asa usor. Tronsoanele astea sunt co-finantate de Uniunea Europeana (85% din fonduri). Deci nu prea se pot face vesnicele aranjamente favorabile doar pt ei, nu pt omul de rand, pt ca UE monitorizeaza mai bine, si nu se poate fura. Problema la astfel de proiecte este obligativitatea de a desemna constructorul prin licitatie publica. Licitatia pentru Lotul 1 (10km: Tm-Izvin) a fost castigata de astia, care se pare ca se misca foarte repede. Pe Lotul 2 (27km: Izvin-Lugoj) s-a facut licitatie, au castigat unii, DAAAR… asa cum e la noi, s-a contestat, judecatorii nostri dragi au dat licitatia cui au vrut ei, iar cei de la Comisia Europeana au zis STOP! Daca nu e atribuire prin licitatie, ci ati atribuit cui ati vrut voi, lotul asta nu mai e eligibil, si ati pierdut finantarea pt el. Si uite asa, Lotul 2 se va face cine stie cand, in totalitate din bani de la buget, fara finantare externa. 🙁