Primarul Nicolae Robu: este exclus ca Primaria Timisoara sa cumpere acvariul din Piata Operei! Proprietarii cer 1 milion de euro

TIMISOARA. Vrea cu orice pret sa demoleze constructia de sticla din centrul orasului, dar exclude orice varianta a despagubirii proprietarilor pentru demolarea acvariului. Primarul Nicolae Robu a inceput negocierile cu proprietarii.

Acestia au intrat deja in audienta si au dat semne ca ar putea finaliza scandalul. Potrivit unor surse din cadrul Primariei Timisoara, proprietarii au cerut Primariei suma de 1 milion de euro ca sa plece de acolo, insa Executivul anunta ca nu se va da niciun leu pentru constructia de sticla care obtureaza vederea spre Castelul Huniade.

„Va garantez ca acvariul va disparea. Sunt multe solutii, voi face absolut tot ce trebuie, in limitele legii, pentru ca acea constructie sa dispara de acolo. Exclus ca primaria sa cumpere, nu dam niciun leu pentru asa ceva”, a declarat primarul Nicolae Robu.

Edilul a marturisit, pentru www.opiniatimisoarei.ro, ca se poarta discutii in vederea unui schimb de teren cu proprietarii. Ramane de vazut care va fi varianta acceptata de ambele parti si daca intr-adevar, in 6 luni, acvariul va „disparea” din Piata Operei.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Am și eu o întrebare: pe cine deranjează acvariul acela? De ce trebuie mutat? Întreb pentru că sunt din alt oraș și nu înțeleg care e problema cu el.

    • este pur si simplu hidos si e total nepotrivit intr-o zona cu cladiri istorice

  2. e exact ca un cacat in mijlocul curtii

  3. e oribil, grotesc, hidos, o porcarie, trebuie neaparat sa dispara…centrul orasului nu e bazar….sprijin total dl primar aveti din partea tuturor cetatenilor.

  4. Orice cu capul pe umeri nu cumpara de acolo, celor care cumpara trebuie sa li se deschida ochii. Sunt panouri publicitare in vecinatate, trebuie inchiriate si indemnati cetatenii la „boicot”.