Oferta lui Umbrarescu pentru lotul al doilea al Autostrazii Timisoara- Lugoj a fost contestata. Vezi ce se intampla in continuare!

TIMISOARA. La Compania Nationala de Drumuri si Autostrazi a fost depusa o contestatie la oferta declarata castigatoare pentru lotul al doilea al Autostrazii Timisoara- Lugoj. Oferta castigatoare este cea a omului de afaceri Dorel Umbrarescu.

Ioan Ambrus, directorul Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Timisoara, a declarat ca spera ca aceasta contestatie sa fie rezolvata in maxim o luna.

Practic licitatia este blocata o luna de zile din cauza acestei conetstatii. Firma de pe locul al treilea in privinta ofertelor, a fost cea care a contestat. Speram ca acest proces sa se deblocheze in 30 de zile si sa nu se ajunga la instantele de judecata. Daca lucrurile vor merge asa cum speram noi, dupa o luna se vor finaliza  procedurile de licitatie„, a declarat Ambrus.

Mai multe firme au depus oferte pentru constructia lotului doi al autostrazii Timisoara-Lugoj, firma clasata pe primul loc a fost descalificata, astfel ca cea de pe locul al doilea, respectiv firma lui Dorel Umbrarescu, a fost declarata castigatoare. Acest lot va avea 25,6 kilometri.

CITESTE SI: Umbrarescu va construi al doilea segment din autostrada Timisoara – Lugoj. Vezi cat costa!

Pana la constructia celui de-al doilea lot de autostrada dintre Timisoara si Lugoj, a fost inaugurat, in mod oficial primul lot, cel de 9,5 kilometri, pe care deja se circula.

Potrivit directorului DRDP Timisoara, garantia lucrarilor este de patru ani, pentru primul tronson de autostrada.

Cei 9,5 kilometri de autostrada dintre Timisoara si Lugoj, care reprezinta primul tronson, au fost finalizati cu circa sase luni inainte de termenul fixat pentru aprilie 2013. Astfel, circulatia pe cei 9,5 kilometri a fost deschisa la data de 23 octombrie 2012.

Lucrarile de constructie pentru tronsonul de autostrada Timisoara – Lugoj au fost executate de Asocierea SC Spedition UMB SRL – SC Tehnostrade SRL – Carena SpA Impresa di Costruzioni.

Valoarea primului tronson al Autostrazii Timisoara-Lugoj este de 210.396.462, 74 lei (fara TVA), din care contributia Uniunii Europene este de 178.814.043,33 lei, iar contributia Guvernului Romaniei este de 31.555.419,41 lei.

Pe tronsonul de 9,5 kilometri de autostrada s-au construit patru poduri si sase pasaje, dar si un nod rutier.

Lucrarile la acest prim tronson au inceput in octombrie 2011.

Autostrada Timisoara-Lugoj are o lungime totala de 35,125 de kilometri, iar valoarea totala a proiectului este de 1.421.992.279 lei.

Autostrada Timisoara-Lugoj va face parte din coridorul IV Pan-European, menit sa asigure conexiunea dintre statele membre ale Uniunii Europene si cele aderate dupa 2004 si 2007. Traseul coridorului este Dresden – Nurnberg – Praga – Viena – Bratislava – Gyor – Budapesta – Arad, apoi se ramifica in doua: Timisoara – Deva – Sibiu – Pitesti – Bucuresti – Constanta si Timisoara – Drobeta Turnu Severin -Vidin – Sofia – Salonic.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Foarte bine, Umbrarescu a facut treaba cea mai buna!