Nicolae Robu si Dan Diaconu promit trotuare ca-n palma si mai multe piste de biciclete in Timisoara

TIMISOARA. Licitatia pentru reabilitarea trotuarelor din Timisoara s-a incheiat, la primarie, urmeaza perioada de contestatii, iar daca lucrurile vor decurge bine, imediat ce vremea se va indrepta, vor incepe lucrarile in oras.

Sunt 6 zone in oras, pe fiecare dintre ele va lucra cate o firma care a castigat licitatia. Lucrarile costa 36 milioane de lei in total – 6 milioane de lei pentru fiecare zona – si vor dura cel mult patru ani.

„Vom lucra pe front larg, pe strazi din toate zonele din oras”, a anuntat primarul Nicolae Robu.

Ne propunem data fiind situatia trotuarelor din Timisoara, sa abordam in special nevoile urgente ale cetatenilor, de aceea in tot cursul anului 2013 am strans propunerile consiliilor de cartier astfel incat sa acordam prioritate reabilitarii trotuarelor in special acolo unde e mare nevoie de ele, dar si in toate zonele din oras. Cele mai mari urgente sunt in zona scolilor, dar si pe langa unele cabinete medicale de familie„, a completat viceprimarul Dan Diaconu.

Si piste de biciclete se vor face in Timisoara, promit edilii. Unele se vor trasa pe trotuare, iar altele direct pe carosabil. Totul in functie de latimea strazilor.

Pistele noi sunt cuprinse in unele zone, pe trotuar. Unde putem, vom face piste si pe carosabil„, a spus Diaconu.

Anul acesta vom continua sa facem masiv piste de biciclete. Anul trecut am realizat probabil peste 40 de km de lucrari de reabilitare si realizare de noi trotuare. La un an si jumatatede de mandat aveam 36 de km, de atunci s-au mai facut„, a completat si Robu.

In Timisoara sunt trasati aproape 100 de kilometri de piste de biciclete.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Propunerile consiliilor de cartier sunt utile uneori, insa cred ca administratia publica ar trebui sa-si inventarieze singura activele pe care le ADMINISTREAZA. Fiindca este posibil ca aceste consilii de cartier sa nu raspunda in fata legii pentru nerealizarile sau realizarile defectuoase ale administratorului public. Pai daca primaria lucreaza doar pe baza de sesizare din partea diverselor asociatii, atunci ce rol mai au functionarii publici? Cred ca echipa de conducere a primariei a schimbat intelesul cuvintului administrare, confundandu-l cu interventie. Sa iasa frumos functionarii publici pe teren in orasul pe care pretind ca-l administreaza si sa faca propuneri pentru programele primariei.

    • Consiliile de cartier nu mai funcţionează de facto din 2012, întâmplator 😉 exact după alegeri…
      Cică au sprijinit politic pe cine nu trebuie! 😀

      • Acum le vor lua si gratuitatile TIMPARK :sick:

      • Pai si consiliile de cartier trebuie sa fie afiliate politic? Parca ele erau reprezentantii cetatenilor din cartiere. Am inteles faptul ca administratia trebuie sa fie politica … ca sa fim mai aproape de bucuresti, insa consiliul de cartier sa fie politic ca sa fie mai aproape de cine? Astia chiar au luat-o razna cu politica asta. Cred ca nu mai poti sa mergi nici la buda publica daca nu esti din partidul care trebuie. De fapt nu ma mir de nimic. La ce calitate umana au membrii tuturor partidelor in Romania, nu ma mai mira nimic. Bleah.

  2. daca pista de biciclisti inseamna un trotuar de 1 metru impartit la 2 mai bine sa nu faca

  3. Cu aceasta ocazie vor decima si copacii de pe aliniamentele stradale care ar sta in calea asfaltului si pistelor de biciclete. De fapt ce ne mai trebuie spatiu verde, daca avem parcari auto :((

  4. Dom’ primar, soseauaaaa, cat ii soseaua ?
    Cand vom avea trotuare curate (nu ingropate in noroi), piste pt. biciclisti fara stalpi sau sosele fara fantani si santuri transversale ?

  5. Daca facetii piste de biciclate nu lasati tot prostu sa parcheze pe torotuar nu poate omu sa treaca cu biciclata ca is numa masini parcate pe pistele de biciclete in unele locuri
    +ca pietoni nu ar avea voie sa circule pe pistele de biciclete ci sa merga pe trotuar ca si il celelalte tari dar asta este romania