Pilotul Daniel Preunca de la Schoko Baroque Racing a inregistrat cu ajutorul a doua camere fixate in masina, cursele efectuate in cadrul Raliului Banatului. Vezi cat de mult conteaza intr-o competitie maiestria pilotului, dar si experienta copilotului.
Raliul Banatului a revenit week-end-ul trecut in peisajul automobilistic autohton dupa o pauza de zece ani.
Cunoscut ca unul dintre cele mai spectaculoase raliuri nationale, concursul auto care a presupus atat o proba de circuit viteza in zona centrala a Timisoarei, dar si parcurgerea unor trasee montane in zona Lacului Surduc, Crivina, Fardea si Criciova, a solicitat la maximum bolizii dar si maiestria pilotilor.
Raliului Banatului si-a confirmat renumele de competitie de risc maxim, trei echipaje abandonand dupa ce au iesit cu masina in decor.
Cu atat mai de apreciat a fost evolutia echipajului Daniel Preunca – Gigi Ilas, care aflat la prima participare la un raliu pe trasee montane a reusit o prestatie deosebita, ocupand in final locul II la la clasele II si III, dar si locul III la clasa I de concurs.
Daniel Preunca a inregistrat cu ajutorul unei camere video fixate in interiorul masinii de concurs experienta traita in timpul curselor efectuate la Raliul Banatatului. Filmarea arata ce inseamna intr-o competietie de aceasta anvergura tehnica pilotajului si cat de mult conteaza la un raliu sprijinul copilotului.
Vezi VIDEO cum se traieste un raliu din interiorul masinii de concurs!
Pareri
Doamne cata comedie ! :))))
e doar un sport extrem, nimic spectaculos! dar ca sa-l intelegi trebuie sa te fi miscat vreodata si in alt mod decat walking on the street. banuiesc ca n-ai decat 145 de kile, urat si prost 🙂