TIMIS. Doi oameni si-au dat ultima suflare aproape de gara Carani, dupa ce un tren InterRegio a izbit violent masina in care se aflau, chiar la o trecere la nivel cu calea ferata.
Trenul InterRegio circula pe ruta Timisoara – Iasi si, se pare, conducatorul auto a ignorat semnalele acustice si luminoase care erau in functiune si anuntau apropierea garniturii. Barbatul s-a avantat peste linii convins ca va reusi sa treaca in siguranta, insa s-a inselat. Impactul a fost devastator.
Pompierii au pornit imediat spre locul accidentului feroviar cu o autospeciala cu apa si spuma, cu o Ambulanta si cu autospeciala de descarcerare.
„Accidentul a avut loc pe raza localitatii Carani, la nivel cu calea ferata. Conducatorul auto nu a respectat semnalele luminoase. In autoturism se aflau doi barbati. Politistii au deschis dosar penal pentru ucidere din culpa, urmand sa stabileasca cu exactitate conditiile in care a avut loc acest accident„, a declarat, pentru opiniatimisoarei.ro, Mirela Draghicioiu, purtator de cuvant IPJ Timis.
Soferul masinii, un Volkswagen Golf Combi, avea 35 de ani, iar pasagerul aflat pe scaunul din dreapta, 74.
Pareri
daca amenda si suspendarea permisului pe 3 luni nu sint suficiente pentru a determina pe inconstienti sa se opreasca cind sint aprinse semnalele optice la trecerea cu calea ferata, ar trebui anulat permisul de conducere si ca concesie, sa poata da examen dupa 3-6 luni.
Din articol reiasa ca cei doi pasageri au decedat. Ar trebui puse bare de protectie la fiecare trecere de cale ferata. In felul asta, nimeni nu s-ar mai avanta sa treaca cand semaforul e rosu.
Situatia cu „semaforizarile” uitate de pe vremea lui nea Nicu (ca tehnologie) si care nu se vad in timpul zilei (calitatea semaforizarii, LED-nici vorba), lipsa semi-barierelor chiar la intersectii CF cu drumuri nationale (vezi DN-6); situatia este una cunoscuta si bagata tot timpul „sub pres” de factorii de raspundere (nu sunt bani, …).
Am auzit ca ar fi o „inventie” prin care „DN au fost declarate DN-pe portiuni”, pentru a putea incasa taxa de drum, urmand ca in zonele „discutabile” incadrarea in DN sa fie suspendata (300 m) (vezi tocmai DN-6 iesire catre UE)! Oare o fi adevarat?