TIMISOARA. „Daca nu se duce Mohamed la munte, vine muntele la Mohamed!”. Expresia poate fi aplicata foarte usor si in cazul primarului Nicolae Robu. Reprezentantii firmelor care reabiliteaza tramvaiele Timisoarei depun eforturi pentru ca intaiul gospodar al orasului sa fie multumit de munca lor. Asa se face ca i-au trimis la Timisoara pana si… un scaun.
Dupa cum opiniatimisoarei.ro a scris deja, caroseria pentru cele doua mijloace de transport pe sine a fost vopsita. Primarul Nicolae Robu nu a ajuns in atelierele celor doua firme, insa stie exact cum arata garniturile si este extrem de incantat si de scaunele „noilor” tramvaie, dar si de materialul pus pe acestea.
CITESTE SI: Vine sau NU Iepurasul pentru calatorii RATT? Ce se intampla cu tramvaiele modernizate ale Timisoarei?
Reprezentantii firmelor care modernizeaza mijloacele de transport pe sine – una din Arad si alta din Pascani – sustin ca tramvaiele ar putea fi gata pana la sfarsitul lunii aprilie, insa edilul-sef nu este atat de optimist. Cert este ca… „arata superb”, ne asigura primarul.
„Mai sunt anumite lucruri de furnizat, dar cei care lucreaza la ele au afirmat ca pana la sfarsitul lunii aprilie vor fi gata. Parerea mea este ca nu vor fi gata pana atunci… Am vazut un model de scaun de la Arad. Este superb. Mi-e greu sa il descriu, este superb in orice caz, va asigur ca arata superb. Mi s-a adus la Timisoara, mi s-a adus si tabla…”, ne-a declarat Nicolae Robu.
***
Tramvaiele second-hand ale Timisoarei sunt reabilitate de firmele Electroputere VFU Pascani si Astra Vagoane Calatori Arad. Primele doua garnituri au fost preluate de cele doua firme care au castigat licitatia primariei in 11 iunie 2014.
480.000 de euro costa reconditionarea unui singur tramvai, Primaria Timisoara urmand sa aloce 3,3 milioane de euro pentru reabilitarea a 7 dintre garniturile batrane aflate acum in circulatie. Licitatia a fost castigata insa de oferta depusa de cele doua firme in valoare de 65 de milioane de lei, adica peste 14,6 milioane de euro. Durata contractului este patru ani, acordul-cadru presupunand incheierea a patru contracte subsecvente, pentru un numar total de 30 de tramvaie GT4.
In parcul Regiei Autonome de Transport in Comun se afla 93 de tramvaie, din care doar 60 sunt scoase zilnic pe traseu.
Pareri
Comparati un tramvai Imperio de la Arad cu unul nou din import de la Cluj si veti vedea diferenta. Unde mai pui ca cele de la Timisoara sunt pe platforma veche de zeci de ani… si fara treapta coborata. Cred ca va fi un fiasco pt. oras aceasta afacere. Ce este nou este nou, nu compromis!
Superbe,minunate!!!Sarbatori Pascale „LINISTITE!„ Cu toata dragostea d-lui PRIMAR!Barem acum sa fiti lasat in PACE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!