Programul cu publicul, la Primaria Timisoara, in perioada sarbatorilor de iarna

TIMISOARA. In perioada Sarbatorilor de iarna, Primaria Municipiului Timisoara isi suspenda programul cu publicul in intervalul cuprins intre 18 decembrie 2015 – 8 ianuarie 2016.

Astfel, ultima zi lucratoare cu publicul va fi joi, 17.12.2015, iar prima zi lucratoare cu publicul va fi luni, 11 ianuarie 2016.

In tot acest interval de timp se vor desfasura cu predilectie activitati curente specifice la final de an (arhivarea documentelor, intocmirea de rapoarte, revizii ale sistemelor informatice etc.).

Exceptii de la acest program vor fi la urmatoarele departamente:

Serviciul Achizitii Publice va prelua documentatiile specifice termenelor si procedurilor de achizitii publice in toate zilele lucratoare, la Serviciul Relationare Directa cu Cetatenii (camera 12, ghiseele 10 si 11).

Casieria pentru activitatea de Pompe Funebre si Coserit (B-dul. 3 August 1919 nr. 17) va avea program cu publicul intre orele 9.00 – 12.00, in urmatoarele perioade: 21-24 si 28-30 decembrie 2015, precum si in perioada 04.01.2016-08.01.2016. in zilele de 25.12.2015, 31.12.2015 si 01.01.2016 casieria va fi inchisa.

Acest program nu se refera la comenzile pentru curatarea cosurilor de fum, acestea se vor efectua dupa programul normal de lucru.

Centrul de Informare Turistica (str. Alba Iulia nr. 2) va functiona, in perioada 19.12.2015 – 11.01.2016, dupa urmatorul program: luni – vineri intre orele 10 – 18, sambata intre orele 10 – 14, duminica-inchis.
Exceptie fac zilele de 24 decembrie si 31 decembrie, cand programul va fi intre orele 10-14.

In zilele de 25 si 26 decembrie 2015, precum si 1 si 2 ianuarie, programul de lucru cu publicul va fi suspendat.

Directia de Evidenta a Persoanelor Timisoara (bv. Mihai Eminescu nr. 11) va functiona dupa urmatorul program de lucru cu publicul:
– in perioada 21- 23 decembrie 2015 – conform programului existent
– in perioada 28-30 decembrie 2015 – conform programului existent

La Serviciul de Evidenta a Persoanelor
Eliberari acte de identitate: in zilele de 24, respectiv 31 decembrie 2015, intre orele 8.30 -13.00.

La Serviciul de Stare Civila:
inregistrarea deceselor: – 24, respectiv 31 decembrie, intre orele 8.30 – 13.00.
in zilele declarate libere si cele de sarbatori legale, respectiv 26-27 decembrie 2015 si 2-3 ianuarie 2016, va functiona numai Biroul inregistrari Decese, intre orele 10.00- 12.OO. Date de contact: tel./fax 0256-499359.

Directia de Asistenta Sociala Comunitara (bv. Regele Carol I nr. 10) isi suspenda programul cu publicul in perioada 21.12.2015 – 08.01.2016, acesta urmand sa fie reluat in data de 11.01.2016.

Directia Fiscala a Municipiului Timisoara va lua masuri pentru desfasurarea programului de lucru cu publicul pe perioada Sarbatorilor de iarna 2015. Astfel, ultima zi de program cu publicul va fi in data de 17.12.2015, programul de lucru fiind reluat in data de 11.01.2016, cu urmatoarele exceptii:

Biroul Consiliere Cetateni si Registratura si Biroul lmpuneri Mijloace de Transport in perioada mentionata vor prelua si vor inregistra toate declaratiile contribuabililor persoane fizice si juridice;

Biroul Evidenta Contribuabili si incasari Bugetare, in perioada mentionata, va incasa doar obligatiile constand in amenzi, incasarea impozitelor si taxelor locale fiind reluata incepand cu data de 11.01.2016;

Serviciile de specialitate din cadrul Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara vor elibera in perioada mentionata certificate de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri la bugetul local atat pentru persoane fizice, cat si juridice, doar pentru acele imobile pentru care nu este necesara prelucrarea informatica a datelor patrimoniale si/sau nu este necesara achitarea obligatiilor restante. Mentionam ca, cererile de eliberare a certificatelor de atestare fiscala pot fi depuse pana in data de 24.12.2015, activitatea de intregistare a cererilor urmand a fi reluata incepand cu data de 04.01.2016. in cazul persoanelor fizice, certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri la bugetul local va fi eliberat in baza evidentei platilor existente la data de 17.12.2015.

Reprezentantii Primariei Timisoara atrag atentia contribuabililor ca certificatul de atestare fiscala este valabil si poate fi utilizat pe toata perioada lunii in care se emite. Astfel, certificatele de atestare fiscala eliberate in luna decembrie a anului 2015 sunt valabile pana la data de 31.12.2015, inclusiv.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.