Sosea crapata in Timis, la doar 3 luni de la inaugurare!

TIMIS. E deja praf! Drumul ce leaga Lugojul de Hezeris e plin de crevase la doar 3 luni de cand a fost dat in folosinta. La momentul inaugurarii, in 25 noiembrie anul trecut, presedintele CJT Titu Bojin anunta ca, desi termenul de finalizare era de 8 luni, soseaua a fost executata mai repede de constructor, doar in 6.

drum-lugoj-hezeris-2

Chiar inainte de a fi gata, pe acest tronson se inregistrasera mai multe probleme, insa administratia judetului dadea asigurari ca toate vor fi rezolvate de catre firma de constructii, intrucat soseaua e in garantie.
Astazi, pe anumite portiuni, asfaltul e crapat, iar aparitia gropilor e iminenta, noteaza lugojinfo.ro.

Potrivit presedintelui Consiliului Judetean Timis Titu Bojin, soseaua va intra in aceasta primavara in reparatii, pe cheltuiala firmei care a reabilitat-o.

Drumul e in garantie, voi trimite echipa in inspectie. Nu stiu ce s-a intamplat, dar voi afla. In mod cert, drumul va fi reparat de catre constructor intrucat are aceasta obligatie prin contract, deoarece soseaua e in garantie cativa ani„, a declarat pentru opiniatimisoarei.ro Titu Bojin, presedintele CJ Timis.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

Etichete


    Pareri

  1. Tot ce a asfaltat robu crapă. Blv erorilor, Buziașului, Pârvan unde faci dreapta spre județean cum vii dinspre facultăți…. Păcat ca se dau bani degeaba

  2. se poate verifica prin decuparea cu o coroana (sau cum se numeste) respectarea proiectului, a grosimii stratului de asfalta, a calitatii asfaltului.

    in al 2-lea rind sa se verifice pentru ce tonaj a fost calculat drumul si daca pe el circula camioane supraincarcate de exemplu dinspre o balastiera sau exploatare forestiera

  3. Drumuri de genul asta se fac de obicei pt masini mici. Dar nimeni nu tine cont ca oamenii mai au nevoie sa-si aduca o masina cu lemne, un camion cu nisip pt constructii etc, iar daca sunt 200 de case in localitate si fiecare aduce un camion cu lemne pe an, clar ca asfaltul va crapa

  4. Cum adica e in garantie „cativa” ani??? Nu se stie numarul exact de ani de garantie?

  5. e firma Superconstruct din Sacalaz…abonati la d-nul Bojin

  6. Made in Romania, bitum amestecat cu balegar, coruptia va mananca drumurile si viata…………..
    Munciti mai mult si platiti impozitele sa aibe puliticianul de unde sa fure dupa care intra la puscarie si uite asa scapati de ei!

  7. Din acelasi proiect e si drumul Sanandrei – Dudestii Noi, care nu a fost inca inaugurat dar avea gropi de la asfaltare inca. Stratul de uzura a fost pe portiuni format doar din pietris. Sunt curios cum vor face receptia acuma. Oare Mr Bojin taie panglica? Toata lucrarea e facuta in bataie de joc.

    • Ma Petre, tu nu intelegi ca tara asta este furata, din cauza asta sunt lucrarile facute de rahat si din rahat………….

  8. :)))) constructorii de drumuri din Romania. Incerc sa gasesc de cativa ani un domeniu cu oameni mai incompetenti decat constructorii de drumuri din tara asta de rahat. Nu reusesc.