Pasajul Jiul mai face o victima, la Timisoara! TIR blocat sub viaduct! Traficul a fost dat peste cap! FOTO!

TIMISOARA. Blocaj sub pasajul de cale ferata de la strada Jiul din Timisoara. Un sofer care nu a observat indicatorul de limita de inaltime s-a aveturat sub viaduct.

Acesta conducea autotren cu dubla remorca dinspre Gara de Nord catre Circumvalatiunii. A reusit sa patrunda cu cabina pe sub pasaj, insa incarcatura s-a oprit in grinda de fier.

tir-blocat-pasaj-jiul (2)
Traficul a fost dat peste cap in zona si nicio masina nu poate trece catre Calea Circumvalatiunii. Politistii vor incerca sa-l dirijeze pe sofer pentru a iesi din capcana.

UPDATE: Dupa mai bine de o jumatate de ora, TIR-ul a fost scos de sub viaduct. Soferul a primit o amenda pentru ca nu s-a conformat indicatoarelor care avertizau cu privire la inaltimea pasajului.

CITESTE SI: Accident spectaculos la Pasajul Jiul din Timisoara cu un tir care transporta masini. 5 autoturisme praf si circulatie blocata! FOTO si VIDEO!

CITESTE SI:  TIR blocat in pasajul Jiul din Timisoara! Traficul a fost complet dat peste cap! FOTO!

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Dezumfli un pic rotile, masina se lasa un pic mai jos, dai cu spatele si la revedere….

    • Dezumfli rotile 20 cm? Pasajul are 3.80, capul tractor minim 4.00

      • Stai jos, eşti prost!

  2. cauza pentru care TOATE camioanele care ajung dinspre gara la viaduct este semnalizarea rutiera proasta, pe calea sagului la intersectia cu rebreanu este indicat Arad INAINTE si nu la DREAPTA. exista un indicator camioane dreapta dar acesta este in copaci iar daca gps-ul ieftin si semnul de circulatie indica arad inainte, soferii o iau inainte. nici macar autoturismele aflate in tranzit nu au ce sa caute prin oras, mai ales ca accesul la autostrada este mai simplu pe calea lugojului – centura decit prin oras si dumbravita.

    societatile de asigurare ar trebui sa deschida proces primariei pentru ca sa plateasca milioanele de euro paguba cauzate de semnalizarea rutiera proasta.

    • cam asa e cum spune rumburak

  3. Sa va spun ceva desteptilor: este greu sa fie scris mare pe pasajul ala imbecil cat de mare e distanta ca sa vada orice strain si orice sofer de tir daca trece sau nu? Bine ca au pus un indicator unde nu se uita nimeni! Ignoranta e la ea acasa in Timisoara.

  4. La intersectia Calea Sagului cu B-dul Liviu Rebreanu exista inainte de continuarea traseului pe Calea Sagului spre Gara de Nord un indicator cu restrictie de tonaj de 5 tone M.T.M.A., si mai sunt pe traseu pana la gara mai multe indicatoare cu restrictia de tonaj de 5 tone, dar nu se respecta, iar accesul si aprovizonarea firmelor pe aceste strazi cu restrictii de tonaj de 5 tone si 3,5 tone M.T.M.A., pe timpul zilei intre orele 06 – 22 se face in baza unei autorizatii care se plateste la Primaria Timisoara !!! Tranzitul liber prin Timisoara pentru traficul greu se face doar pe ruta de tranzit din Calea Sagului pana la intersectia Calea Dorobantilor cu str. Gheorghe Adam !!!

  5. Cel mai scurt tranzit prin Timisoara, pentru traficul greu, pentru relatia :

    – Ungaria – Bulgaria, tur – retur :

    – Timisoara ( intersectie Calea Lugojului cu Centura Timisoara ) – Calea Dorobantilor – Calea Sagului – Sag – Jebel – Voiteg – Gataia – Bocsa – Resita ( Str. Gradiste – Calea Timisoarei – Pasaj Triaj – Calea Caransebesului ) = 111 km.

  6. Ca sa inteleaga toata lumea, cea mai scurta ruta de tranzit, pentru traficul greu prin Romania, pentru relatia :

    – Budapesta – Sofia, tur – retur :

    – Centura Budapesta ( M 0 – M 5 ) – Centura Kecskemet – Centura Szeged – Centura Mako – Csanadpalota – Nadlac II – Centura Nadlac – Centura Pecica – Centura Arad – Giarmata – Centura Timisoara – Timisoara ( Calea Lugojului – Calea Sagului ) – Sag – Jebel – Voiteg – Centura Deta – Denta – Moravita – Stamora Moravita – Vatin – Varset – Jasenovo – Vracev Gaj – Gaj – Kovin – Centura Smederevo – Radinac – Ralja – Centura Nis – Centura Bela Palanka – Centura Pirot – Centura Dimitrovgrad – Gradina – Kalotina – Dragoman – Slivnitsa – Bozhurishte – Centura Sofia ( 8 – 18 ) = 793 km.