Super lovitura lui Dorel in vestul tarii! Pasaj de aproape 30 de milioane, nefolosit, la jumatate de an de la finalizare. Motivul e incredibil!

ARAD. Un pasaj de cale ferata din localitatea aradeana Curtici nu poate fi traversat, desi este finalizat de jumatate de an. Desi pasajul este unul modern si nu are probleme de structura, nu poate fi dat in folosinta pentru ca vehiculele de mare tonaj nu au cum sa intre pe noua constructie.

pasaj curtici 1

Imediat dupa finalizarea lucrarii, pasajul a fost deschis traficului, insa doar pentru cateva zile, pana cand s-a constatat ca soferii de TIR-uri si de utilaje agricole nu il pot traversa, pentru ca nu au suficient spatiu de viraj. Intrarea in pasaj se face pe o curba de 90 de grade, astfel ca este imposibil pentru vehiculele de mare tonaj sa ajunga pe acest drum nou. Soferii s-au plans ca drumul judetean Arad-Curtici-Dorobanti e prea ingust pentru a pentru a permite virajul. Nici la capatul celalalt al constructiei, care coboara in centrul orasului Curtici, situatia nu este mai buna.

pasaj curtici

Si autoritatile locale critica locul ales de CFR pentru realizarea traversarii liniilor de tren, pentru ca, spun ei, tot traficul greu ca ajunge in oras. Edilii spun ca pozitionarea constructiei a fost gresita din start, pentru ca legarea acesteia de o viitoare sosea de centura, necesara scoaterii tarficului greu din oras, va fi mult mai costisitoare decat daca traversarea liniilor de tren se va face inainte de intrarea in localitate. In plus, pasajul, aflat in vecinatatea garii, trece peste 12 linii de cale ferata, in timp ce la intrarea in oras se puteau traversa doar doua linii.

Pasajul ce zace nefolosit la jumatate de an de la finalizarea lui a costat 28 de milioane de lei.

Citeste mai mult aici.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Se potriveste ca o manusa pentru Romania, o tara condusa de prostovani!

  2. Specialistii lui peste si cei care au proiectat, care au coordinat proiectul si verificatorii de proiect.Ajungi la concluzia ca trebuie sa angajezi firma de proiectare si inca doua trei firme sa verifice si sa se verifice una pe alta.