TIMISOARA. Centura de Sud a Timisoarei, un vis inca destul de indepartat al timisorenilor. De cel putin opt ani timisorenii asteapta un inel de centura ocolitoare sau cel putin inca o bucata de centura care sa scoata traficul greu din oras, dinspre Vama Moravita.
Fiecare lider al administratiei judetene care s-a perindat la conducerea judetului a sustinut ca s-a straduit sa atraga fondurile necesare pentru construirea acestei sosele. Dar, in zadar.
Actualul presedinte al Consiliului Judetean Timis, Sorin Grindeanu, spune ca cel putin deocamdata nu se poate discuta cu actualul guvern tehnocrat care mai are de stat doar cateva luni. Oricum, centura este cuprinsa in masterplanul national de transporturi, iar noul presedinte al CJ afirma ca vrea sa grabeasca lucrurile.
„Este pe Masterplan (Centura de Sud – n.r.), probleme mea, a primarului si a celorlalti e sa ne ocupam in aceasta toamna de a convinge Ministerul Transporturilor, desi e prevazuta acesata centura pe exercitiul bugetar 2014-2020, sa inceapa etapizarea, sa se desfasoare mai rapid lucrurile. Sper sa reusim sa o facem, dincolo de culoarea politica. Cu actualul guvern e mai dificil sa discuti, oamenii sunt tehnocrati. Nu stiu daca s-a deschis axa (de accesare de fonduri europene – n.r.) pentru transporturile nationale„, a declarat Sorin Grindeanu.
***
Potrivit Masterplanului, Centura de Sud a Timisoarei va avea 20 de kilometri si va costa 103 milioane de euro. Aceasta ar urma sa lege actuala bucata de centura, care asigura conexiunea intre Calea Aradului si Calea Lugojului, sa continue pe langa comunele Mosnita Noua si Giroc si sa iasa undeva pe Calea Sagului, la intrarea in Timisoara dinspre Vama Moravita.
Pareri
Cand au avut si guvernarea si consiliul judetean nu au facut nimic , acum e greu sa se vorbeasca cu Guvernul , vrajeala ieftina tipica PSD la fel si cu drumul de 4 benzi catre autostrada , Grindeanu se plange ca nu intelege cum de nu a fost proiect pana acum de parca nu tot ei au fost la CJTimis . Mincinosi clasici mai intai sa faca ceva si dupa sa se planga .
Haaaaaaiiii serios ?!?!
Poate ca actualul guvern nu va mai inghit gogosile ieftine si expirate…asta e problema voastra ca nu va puteti desfasura comod cu contactele voastre care dureaza si nici nu ajung la bun sfarsit.
Sunt satul sa tot aud motive peste motive, iar Timisoara se duce tot mai mult pe apa sambetei.
Imi este greata de tot ce inseamna politica dusa de partidul vostru infect si putrezit pana la maduva.
– Nod rutier Timisoara DN 59 ( E 70 ) – ( DN 59 E 70 – DJ 593 ) – DN 59 ( E 70 ) – Sag – Jebel – Voiteg – Birda – Sculia – Gataia – Maureni – Ghertenis – Berzovia – Nod rutier Bocsa DN 58B – ( DN 58B – DJ 585 ) – DN 58B = 70 km.
Toti ne plangem ca omul e un mincinos notoriu ca toti cei din partidul lui, atunci cum de a ajuns presedinte de consiliu judetean, si cine l-a votat?
Catalin Tiuch inainte de turul 2, deci pe vremea guvernului Ponta, declara, deci punctul de vedere al psd-ului, ca centura de sud nu este necesara pt ca pe acest traseu nu trec decit citeva camioane pe zi. Din pacate si chiar daca nu e corupt grindeanu nu face decit sa fie un politician papagal.
„Cu actualul guvern e mai dificil sa discuti, oamenii sunt tehnocrati.” – text standard ce il auzi la Antena1/ Antena3, televiziuni serioase care duc o campanie de convingere a dobitoacelor tarii ca „tehnocrat”=satana.
Bine zis Nila… cine naiba l-a votat si p-asta!? Oare…?
Mai Grindeanule ,sluga ai fost sluga si milog ai ramas,papagalul Timisoarei.Ce ai facut mai jegule pt Timis?,chiar nu va e rusine ,cu partidul vostru de semianalfabeti,intretinuti sociali ,milogi si cersetori?,crezi ca lumea nu intelege,dobitocule ? Ati devalizat Romania in lung si-n lat ,votati de asistatii sociali si milogi.
– Nod rutier Centura Nurnberg A 6 ( E 50 ) – ( A 6 E 50 – A 9 E 45 – A 3 E 45, E 56 ) – A 3 ( E 56 ) – Centura Regensburg – Centura Deggendorf – Centura Passau – Centura Wels – Centura St. Polten – Centura Viena – Centura Hegyeshalom – Centura Gyor – Centura Budapesta – Centura Kecskemet – Centura Szeged – Centura Mako – Centura Nadlac – Centura Pecica – Centura Arad – Giarmata – Dumbravita – Timisoara – Sag – Jebel – Voiteg – Centura Deta – Centura Varset – Centura Pancevo – Centura Kovin – Centura Smederevo – Centura Radinac – Centura Paracin – Centura Nis – Centura Pirot – Centura Dimitrovgrad – Nod rutier Centura Sofia 8 ( E 80 ) – ( 8 E 80 – 18 E 80, E 79 ) – 18 ( E 80, E 79 ) = 1546 km.
– Nod rutier Centura Nurnberg A 6 ( E 50 ) – ( A 6 E 50 – A 9 E 45 – A 3 E 45, E 56 ) – A 3 ( E 56 ) – Centura Regensburg – Centura Deggendorf – Centura Passau – Centura Wels – Centura St. Polten – Centura Viena – Centura Hegyeshalom – Centura Gyor – Centura Budapesta – Centura Kecskemet – Centura Szeged – Centura Mako – Mako – Kiszombor – Cenad – Sanicolau Mare – Timisoara – Sag – Jebel – Voiteg – Centura Deta – Centura Varset – Centura Pancevo – Centura Kovin – Centura Smederevo – Centura Radinac – Centura Paracin – Centura Nis – Centura Pirot – Centura Dimitrovgrad – Nod rutier Centura Sofia 8 ( E 80 ) – ( 8 E 80 – 18 E 80, E 79 ) – 18 ( E 80, E 79 ) = 1530 km.
… se plange ca nu intelege … .
Dar noi timisorenii ce sa intelegem? Ca autostrada este Arad- Dumbravita (+ 2.5 km) – Lugoj …?
Ca alesii de ani de zile nu sunt in stare sa faca nimic ptr. un racord „decent”?
Ca ptr ca sa ajungi pe A1 iti trebuie si 1 ora (20 km de la mine de acasa, (Freidorf) iar de acole 2 ore 20 min pana la Budapesta (300 km 0 si 4 ore si 45 minute pana in centrul Vienei (540 km)?
Vom crede nedumeririle daca pana in 2018 vor fi 2 racorduri Tms-A1 pe 4 benzi, circultie rapida! Ca de, Timisoara da suficienti bani catre Bucursti!
– ( DN 59 ) Jebel – Voiteg – Birda – Sculia – Gataia – Maureni – Ghertenis – Berzovia – Bocsa – Resita – Soceni – Brebu – Paltinis – Caransebes ( DN 6 ) = 113 km.
Da când ai fost matale ministru în mandatul lui Ponta, ce ai păzit??
– Nod rutier Timisoara DN 59 ( E 70 ) – ( DN 59 E 70 – DJ 593 ) – DN 59 ( E 70 ) – DN 58B – DN 58 – DN 6 ( E 70 ) – DN 6 ( E 70, E 79 ) – DN 6 ( E 70 ) – DN 6F – DN 6 ( E 70 ) – DN 5B – DN 5 ( E 70, E 85 ) – P.T.F. Giurgiu – Ruse 2 ( E 70, E 85 ) = 586 km.
– Nod rutier Timisoara DN 59 ( E 70 ) – ( DN 59 E 70 – DJ 593 ) – DN 59 ( E 70 ) – DN 6 ( E 70 ) – A 1 – A 6 – DN 68A ( E 673 ) – DN 7 ( E 68 ) – DN 76 ( E 79 ) – A 1 – A 1 ( E 81 ) – DN 1, DN 7 ( E 81, E 68 ) – A 1 ( E 81 ) – DN 1, DN 7 ( E 81, E 68 ) – DN 7 ( E 81 ) – A 1 ( E 81 ) – DN CB ( E 81, E 70 ) – DN 5 ( E 70, E 85 ) – P.T.F. Giurgiu – Ruse 2 ( E 70, E 85 ) = 634 km.
– Nod rutier Centura Ljubljana A 1, A 2 ( E 70 ) – ( A 1, A 2 E 70 – A 1 E 57 – A 2 E 70 ) – A 2 ( E 70 ) – P.T.F. Obrezje – Bregana – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 71, E 65 ) – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 73 ) – A 3 ( E 70 ) – P.T.F. Bajakovo – Batrovci – E 70 – E 75 – E 763 – E 75 – A 1 ( E 75 ) – P.T.F. Presevo – Tabanovtse – A 1 ( E 75 ) – P.T.F. Gevgelija – Polikastro – A 1 ( E 75 ) – Nod rutier Centura Atena A 1 ( E 75 ) – ( A 1 E 75 – A 6 E 94 ) – A 6 ( E 94 ) = 1612 km.