TIMISOARA. A curs cu amenzi pentru biciclisti la Timisoara. Nu mai putin de 300 au fost arsi la buzunare de politistii locali numai luna trecuta. Aceasta dupa ce au fost prinsi ca circulau cu bicicletele in zona centrala si pe strazile pietonale, unde pedalarea e interzisa.
Amenzile pentru aceasta fapta sunt intre 750 si 1000 de lei.
Politistii locali fac apel la biciclisti sa respecte indicatoarele de la intrarea in zonele pietonale si sa nu mai pedaleze decat pe traseele si pistele amenajate pentru a nu-i accidenta pe pietoni.
FOTO: Arhiva
Pareri
Ce bine ar fi daca politia ar amenda acelasi numar de soferi care parcheaza pe trotuare si pe treceri de pietoni (Si-i obliga pe pietoni sa ii ocoleasca pe sosea, unde pot fi accidentati de late masini). Dar nu. Biciclistii sunt pericolul public nr. 1 in Timisoara. Sunt unii care merg tare, fara respect pt pietoni, dar acestia sunt foarte putini. In loc sa fie sanctionati acestia, primaria a interzis cu totul bicicletele chiar in piete mari (In special, Piata Unirii- la 8 am sunt 5 pietoni in piata dar biciclistul nu poate traversa piata, trebuie sa mearga pe str. Oituz sau pe str. GH. Dima, ingreunand mai mult traficul). O masura asa radicala n-am vazut niciunde in Europa.
In continuare o politie corupta si aservita unor trogloditi care au trecere pe la partide. Agentii in sine sunt niste executanti, iar sefii lor de obicei sunt in vizorul DIICOT.
Foarte bine, esti sportiv ? Atunci pedaleaza pe strazile laturalnice centrului orasului, sau daca ai treaba chiar in centru mergi pe langa ea ( cat dureaza 5 -10 min MAXIM) insa daca doresti ca lumea sa-ti admire achizitia si echipamentul scump atunci plateste.
Nu mai spuneti „sa ii amendeze doar pe cei care merg tare” ca e o idiotenie. Ce insemana „tare”? Sa se impuna o limita de viteza ca la masini? Care sa fie limita de viteza pentru „tare”? Si cel mai important, cum o sa masoare politia viteza biciclistilor in centru? O sa steie politia cu radaru in centru?
Tind sa cred ca biciclistii sunt vazuti ca niste cetateni de mana a doua. Dar fiti siguri ca la urmatoarele alegeri, PNL va deconta greselile Robului.
adevarul e ca in acest oras sunt prea putini cei care folosesc bicicleta zilnic ca mijloc de transport…daca se aduna cateva mii de 3 ori pe an la cochete,verde pt biciclete nu inseamna ca locuitorii acestui oras folosec bicicleta ca mijloc zilnic de transport asa ca in tarile,, inapoiate” gen Olanda ,Belgia,Danemarca etc..majoritatea sunt adeptii mersului cu masina ,romanii ca natie au suferit mult pe timpul comunismului ,trebuia sa astepti 7 ani sa primesti o amarata de Dacie si acum in subconstientul colectiv exista ideea ca daca ai masina ai un anumit statut social(chiar si una sh cu 1000 de euro) ca biciclist esti vazut ca un sarantoc..mai e si problema culturii fizice si a miscarii in general care e foarte subdezvoltata la noi..sa nu dam vina doar pe Robu si altii ca el ,politicienii sunt receptivi la cei multi care le aduc voturi si acum ne place sau cei care folosesc masina sunt majoritari ,biciclistii nu
Bravo celor care folosesc bicicleta ca un mijloc de transport alternativ(sanatos, ” eco” …etc).
Din pacate Timisoara e putin in urma la capitolul acesta, cu piste de biciclete sau fara.Ba chiar ni se pun bete in roate.
Tinerii calificati care pot face lucruri super bune trebuie sa se lupte sa ocupe job-urile ocupate de batraniciosi inapti si inapoiati.