Vesti noi despre tramvaiele Armonia, la Timisoara! Cate se alatura in scurt timp celui aflat acum in depoul RATT?

TIMISOARA. Flota Armonia se va completa saptamana viitoare cu inca doua tramvaie. Un al treilea, despre sosirea caruia scria opiniatimisoarei.ro zilele trecute, se afla deja in depoul RATT, insa nu a intrat in teste.

Timisoara va primi saptamana viitoare un alt tramvai renovat de la fabrica de la Pascani si unul de la cea din Arad. Cele doua Armonii vor merge in depul RATT, unde asteapta garnitura care a ajuns saptamana trecuta, de la Pascani. Aceasta are mici neajunsuri si, deocamdata, nu a fost scoasa pe linii de catre Regia de transport in comun.

Primarul Nicolae Robu da insa asigurari ca cele trei tramvaie vor intra pe linii pana la finalul acestui an.

armonia-nereguli-11

Vom ajunge de la doua tramvaie noi, vom ajunge in curand sa avem cinci, ceea ce inseamna o crestere, mai ales in procente, uriasa. Eu cred ca vor circula toate cele trei in cadrul sistemului de transport pana la sfarsitul anului. Vor fi mai supuse unor verificari sa nu se fi produs stricaciuni cu ocazia transportului, ca se mai poate produce cate o zgarietura, se mai sparge un bec, lucruri de genul acesta se mai pot intampla. Se fac remedierile de rigoare si apoi se intra in teste, la fel cum s-a intamplat cu celelalte doua, numai ca productia este acum omologata, deci este ceva mai simplu. La inceput s-a impus omologarea primelor exemplare, care reprezentau si prototipurile. Vor circula ca si cele doua pe toate linii, pentru ca cele doua nu au circulat doar prin centru. Au circulat si pe alte linii, dar cand ai doar doua, nu ai cum sa acoperi toata reteaua atat de extinsa cum e cea a Timisoarei. Cand vom avea un total de 5, ele vor fi mult mai vizibile” a declarat primarul Nicolae Robu

CITESTE SI: Avem inca un tramvai Armonia la Timisoara! Ce probleme sunt semnalate la noua garnitura? FOTO!

Primaria a trimis la reabilitare, catre fabricile din Arad si Pascani, in total, un numar de 14 tramvaie. Odata cu sosirea celor trei, de la cele doua intreprinderi, vor mai ramane la modernizare celelalte noua. Primele doua sunt in circulatie de mai bine de un an, iar reconditionarea pentru fiecare a costat aproximativ o jumatate de milion de euro.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. frumoase!

  2. Minciuna: In 1990, Regia Autonoma de Tranport Timisoara avea un parc auto aproape dublu. Astfel, conform datelor Agentiei pentru Protectia Mediului Timis, R.A.T.T. detinea acum 18 ani un parc auto compus din 257 de tramvaie, 103 microbuze si 83 de troleibuze. In 2007 numarul tramvaielor a ajuns de trei ori mai mic – 84, numarul microbuzelor a scazut la 94, iar cel al troleibuzelor la 51. Numărul mediu de tramvaie aflate în circulaţie fiind de 60 .Acestea au fost aduse la Timişoara între 1990 şi 2010 din Germania. Încă de la achiziţie ele erau deja uzate, fiind luate second-hand de la nemţi. Toate tramvaiele au mai bine de 40 de ani vechime şi nu au fost modernizate decât două dintre ele. 27 iulie 2016

  3. are nevoie de tramvaie noi, moderne, nu de conserve reconditionate.

    Un oras modern este un oras accesibil: rampe de acces, scari la nivelul statiei, etc. Reconditionatele nu prea ofera asa ceva… Un oras modern ofera un tranport civilizat, ceea ce presupune mijloace de transport suficiente astfel incat transportul sa fie comod, rapid, „la timp”. Ceea ce nu se intampla in Timisoara (ex. linia 9 presupune un traseu mult mai… lung – in timp – decat acum 10 ani).

    Despre ce se vorbeste aici?