Minibuzele violet intra in paine la Timisoara! De cand le vom vedea pe strazi?

TIMISOARA. Primaria Timisoara a primit la jumatatea lunii decembrie 6 minibuze, din cele 20 contractate cu firma Mercedes, insa pana acum acestea nu au fost scoase din depoul RATT. Vehiculele urmeaza insa sa apara pe strazi in cel mai scurt timp posibil, chiar daca nu sunt inca puse la punct in totalitate.

CITESTE SI: Temperatura resimtita ca la -53 de grade Celsius in Banat. Cat mai tine gerul naprasnic si ce urmeaza la Timisoara? 

Autobuzele de capacitate mica sunt vopsite in alb-violet, au aer conditionat, rampa pentru persoanele cu dizabilitati. Au fost deja montate aparatele pentru validat abonamentele si sunt iluminate in interior cu niste LED-uri albe si albastre care dau o lumina violet. Podeaua este coborata si toate au motorizare Euro 6.

Primarul Nicolae Robu da asigurari ca acestea vor fi vazut pe linii inca din aceasta luna, chiar daca nu au inca trasee stabilite.

CITESTE SI: Traseele mijloacelor de transport in comun din Timisoara au fost stabilite acum 50 de ani! Cand vor fi schimbate? 

Cele sase vor intra cat de curand in uz, probabil intr-o saptamana sau doua. Am cerut directorului Goia sa le puna in circulatie, chiar si fara sistemul de ticketing al UTI, daca ei mai intarzie. Traseele, urmeaza sa vina directorul cu o propunere concreta. Probabil ca vor fi si zone care acum sunt neacoperite si care vor fi prevazute cu trasee. Vom avea la ore de varf si o suplimentare a mijloacelor de transport pe traseele pe care circula actualele mijloace de transport cand acestea nu fac fata„, a declarat primarul Nicolae Robu.

CITESTE SI: Cursa contra cronometru pentru salvarea de suflete necajite, ramase in ger la Timisoara si in judet 

Pretul platit de municipalitate pentru un minibuz este de 560.000 de lei.
Transportul in comun din Timisoara va mai suferi imbunatatiri in 2017.  Municipalitatea va mai trimite alte 14 tramvaie batrane la reabilitare, pentru a fi transformate in Armonii.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Pe cand un traseu pe str Muzicescu- Calea Urseni(pana unde se termina Timisoara)?

  2. Foarte bine,inca mai sunt zone unde nu este nici un mijloc de transport in comun,de exemplu Cl. Urseni.Ar fi necesar si in aceasta zona un mijloc de transport mai ales ca in ultimul timp s-au construit foarte multe locuinte si se tot construiesc in
    continuare.S-a extins foarte mult Calea Urseni,Sper sa va ganditi si la aceasta zona,tinand cont de faptul ca nu exista nici un mijloc de transport public.Asteptam o rezolvare favorabila.

  3. Foarte bine,inca mai sunt zone unde nu este nici un mijloc de transport in comun,de exemplu Cl. Urseni.Ar fi necesar si in aceasta zona un mijloc de transport mai ales ca in ultimul timp s-au construit foarte multe locuinte si se tot construiesc in
    continuare.S-a extins foarte mult Calea Urseni,Sper la o ezolvare tinand cont de faptul ca nu exista nici un mijloc de transport public.Asteptam o rezolvare favorabila.

  4. Asa este… In zona Calea Urseni – Musicescu nu este niciun mijloc de transport in comun. Nu stiu daca domnii de la Ratt citesc aceste postari… Mai sigur ar fi sa mergem la sediul lor pe Take Ionescu in numar cat mai mare si sa depunem cat mai multe cereri. Si noi platim impozite ca si ceilalti timisoreni… Aceste microbuze ar putea sa faca legatura dintre cartier si Calea Girocului si respectiv Calea Buziasului. Asadar, haideti cu cererile la Ratt. Acum este momentul! Daca nu noi, atunci cine? Daca nu acum, atunci cand?

  5. Asa cum s-a mai spus, in zona C. Urseni – Musicescu s-au construit multe case si chiar blocuri. Populatia a crescut mult in ultimii ani. Daca tot s-a discutat despre Ratt pe Musicescu si C. Urseni, eu am gasit si un circuit pentru microbuze care ne-ar ajuta sa avem macar niste legaturi cu restul orasului pe unde exista Ratt: Calea Urseni (iesirea dinspre Rudicica) – Uzina de apa (Contra) – Musicescu – C. Girocului – Lidia – Aem – Calea Urseni (Contra-Uzina de apa) – Iesirea spre Rudicica. Le-am prezentat situatia celor de la Ratt pe cand nu erau microbuzele si au zis ca… daca sunt suficiente cereri, vor cauta o rezolvare… Cum spunea Ionut mai sus, haideti cat mai multi la Ratt ca sa cerem o linie de microbuz pe C. Urseni – Musicescu!!! Daca suntem mai multi, sigur ne vor asculta! Aceste microbuze sunt foarte potrivite pentru aceasta zona! Impreuna vom reusi!!!

  6. Da este bine sa bage trasee noi acolo unde nu exista transport dar ar fi bine sa cumpere autobuze si nu minibuze la preturi exagerat de mari!

  7. Timișoarei nu minibuze îi trebuiau, ci suplimentarea numărului de autobuze. Însă așa se întâmplă când cel care alege este Lae Robu, un individ căruia îi lipsește o doagă și, în pofida listei de titluri universitare, este prost de îndoaie. Astfel ne-am pricopsit cu minibuze, mini-minibuze așa zis turistice (care nu știu pe unde zac, dar nu au voie să circule pe străzi), cutii din plastic vândute ca „vaporetto”, la fel trase pe linie moartă, tramvaie reșapate la Pașcani. Banul public azvârlit pe fereastră de Lae Robu. Sper că va veni și momentul când va da socoteală pentru risipirea banului public.