Atentie, soferi! Soseaua alternativa care va scoate din traficul de cosmar din aceste zile, direct de la nord la sud de Timisoara! Ruta propusa de opiniatimisoarei.ro! FOTO si HARTA cu traseul!

TIMISOARA. Soferii din Timisoara, care circula in zona de est a orasului, au la dispozitie o alternativa de avarie, in caz ca traficul este blocat pe axele principale. Soseaua de legatura, o adevarata gura de oxigen, s-a nascut odata cu asfaltarea in comuna Ghiroda a unui drum ce face conexiunea cu Timisoara.

CITESTE SI: PROTEST al soferilor furiosi la Timisoara! Claxoneza cand trec prin fata Primariei! Ce le-a transmis primarul Nicolae Robu 

Drumul recent asfaltat de Primaria Ghiroda pana la intrarea in oras este unul comunal si pana acum era aproape impracticabil, fiind in mare parte de pamant.

Odata cu turnarea asfaltului, s-a realizat conexiunea cu strada care vine dinspre Timisoara si merge paralel cu Canalul Bega.

In acest fel, podul peste Canalul Bega de la Ghiroda, care pana acum era folosit doar de catre localnici, poate fi traversat cu masina si de timisoreni.

CITESTE SI: Cum se va lucra in cea mai aglomerata intersectie din Timisoara, care va fi largita la 3 benzi, si cand porneste santierul? 

Totusi, edilii din Ghiroda nu au terminat de asfaltat primii 200-300 de metri si nu au adus drumul la o latime standard, asa ca, in acest moment cu greu incap doua masini pe sosea.

Insa, chiar si asa, circulatia pe aici este destul de sustinuta, soferii din zona fiind mai mult decat bucurosi sa se inghesuie pe acest drum decat sa astepte zeci de minute blocati pe Calea Lugojului. De aici pot ajunge cu usurinta pe centura in nordul Timisoarei.

De mentionat ca soseaua alternativa e destinata exclusiv traficului usor, nicidecum camioanelor.

Astfel, soferii care vin dinspre Calea Buziasului si doresc sa ajunga in Calea Lugojului acum au o alternativa pe ruta Calea Stan Vidrighin – bv. Constructorilor – Calea Mosnitei – str. Albastrelelor – str. Canalul Bega – Ghiroda. Intreg traseul poate fi parcurs in aproximativ 10-15 minute.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. La cati cretini am vazut comentand si injurandu-l p Robu pe aici ca a inchis Jiul nici nu ma mir ca dom` redactor nu stie ca Ghiroda e in Estul extrem al orasului si nu in Nord.

    • Daca ai fi citit articolul cap coada, ai fi inteles cum se ajunge de la sud la nord. Pentru ca din Ghiroda iesi cu usurinta spre centura si te duci spre NORD. Dar, nah, greu cu orientarea pentru unii

      • Tu si conduci prin oras sau doar dai din taste ? Tu ai habar unde te scoate centura de Nord ?Centura aia te scoate la vreo 2 kilometri distanta de Dumbravita dupa care daca te intorci spre oras pana ajungi la centrul bancar mai faci 5 km. Nu mai pun la socoteala ca e plin de tiruri si se circula greu. Deci ce afacere ai facut? Te bagi pe camp ca sa faci tot atat ca si prin inghesuiala ? Punctul ala de plecare din poza e de la Aem care nici macar nu e in Sud ci mai degraba Sud Est extrem ca mai sunt 2 km pana in Mosnita. Asadar unul care sta in vestul orasului ce ruta are ? Sa faca 30 de km din Sagului pana la Iullius Mall ? Ba unii sunteti atat de batuti in cap incat nici nu stiti unde e strada voastra pe harta si imi spui mie ca e greu. Fa-mi tu calculul si arata-mi cum e mai avantajoasa ruta asta.

    • Cretin esti tu, sluga gRobiana. Mars!

      • Mai victoras ti-ai schimbat numele? Tu vrei sa te intalnesti cu mine ? Bwahahahahaha pizda de centura ce esti. Betivanule. Ce faci toata ziua esti pe site sa-l injuri pe Robu ? :))))) Ca te vad la toate articolele. Zi daca it pun facebooku te juri pe ma-ta ca vii sa ne vedem ? Panarama drecu

  2. – ( A 1 – A 10 ) Centura Salzburg – Spittal – Villach – Jesenice – Kranj – Ljubljana – Novo mesto – Samobor – Zagreb – Kutina – Novska – Nova Gradiska – Slavonski Brod – Zupanja – Sremska Mitrovica – Belgrad – Grocka – Udovice – Petrijevo – Ralja – Vranovo – Dragovac – Pozarevac – Makce – Turija – Kucevo – Majdanpek – Stubik – Negotin – Kobisnica – Bregovo – Gamzovo – Vidin – Dunavtsi – Dobri dol – Lom – Mokresh – Valchedram – Mihaylovo – Manastirishte – Barzina – Rogozen – Sirakovo – Tarnava – Byala Slatina – Knezha – Dolni Dabnik – Pleven – Bulgarene – Maslarevo – Byala – Lom Cherkovna – Popovo – Dralfa – Loznitsa – Belokopitovo – Shumen – Kaspichan – Devnya – Centura Varna ( A 2 – 29 ) = 1576 km.

  3. Inteligentul de mai sus, daca tacea, destept ramanea….. Era suficient sa citeasca articolul si sa isi dea seama ca din estul extrem in nord este sosea de centura………

  4. Afara cu TIR urile din oras!!!
    Intrarea prin calea Lugojului este mereu blocata de TIR uri aflate in tranzit:sarbi, ucraineni, rusi, belarusi!
    AFARA!
    Faceti centura, nemernicilor!

  5. Dragi concetateni! Nu va grabiti, „centura de sud este in lucru” ca urmare depinde doar de cati ani aveti ca sa (mai) apucati „taierea panglicii” (deocamdata este actuala „taierea de pe lista”)

  6. Pt centura de sud 8 iunie este termenul pt depunerea ofertelor (proiectare + executie) iar daca cineva face contestatie, o da dureze rezolvarea invers proportional cu marimea firmei „defavorizate”.

  7. Extrem de util!!! Alternativa foarte buna pentru Torontalului – Calea Sagului, intradevar in nord avem centura si acuma ca ne-a luminat acest articol vom face mult mai putin prin Ghiroda, poate ne mai dati si alte scurtaturi pe la Szeged sau prin Novi Sad ceva

  8. – ( A 93 – A 8 ) Nod rutier Dreieck Inntal – Stocka Pfraundorf – Siegsdorf – Walserberg – Salzburg – Spittal – Villach – Jesenice – Kranj – Ljubljana – Novo mesto – Samobor – Zagreb – Kutina – Novska – Nova Gradiska – Slavonski Brod – Zupanja – Sremska Mitrovica – Belgrad – Grocka – Udovice – Petrijevo – Vucak – Radinac – Vranovo – Dragovac – Pozarevac – Makce – Turija – Kucevo – Majdanpek – Stubik – Negotin – Kobisnica – Bregovo – Gamzovo – Nod rutier Vidin ( 12 – 1 ) = 1160 km.

  9. – P.T.F. rutiere Romania: Sighetu Marmatiei, Halmeu, Petea, Urziceni, Valea lui Mihai, Sacueni, Bors, Salonta, Varsand, Turnu, Nadlac II, Nadlac I, Cenad, Valcani, Lunga, Jimbolia, Foeni, Stamora Moravita, Naidas, Portile de Fier 1, Portile de Fier 2, Calafat, Bechet, Turnu Magurele, Zimnicea, Giurgiu, Ostrov, Negru Voda, Vama Veche, Constanta Sud – Agigea, Galati, Oancea, Albita, Sculeni, Stanca, Radauti Prut, Siret, Vicovu de Sus.

  10. – ( A 93 – A 8 ) Nod rutier Dreieck Inntal Raubling – Stocka Pfraundorf – Siegsdorf – Walserberg – Salzburg – Spittal – Villach – Jesenice – Kranj – Ljubljana – Novo mesto – Samobor – Zagreb – Kutina – Novska – Nova Gradiska – Slavonski Brod – Nod rutier Sredanci ( A 3 – A 5 ) = 698 km.

  11. Dar semafoarele alea pietonale la care stam minute in sir si nu trece nimeni pe zebra, cand desfiintezi jegurile alea? hai, ca banii i-ai luat.

  12. Eu am intrat din Remetea spre Bucovat – Mosnita Veche – Calea Buziasului ( Ruta „Drumul Boilor”) si mi s-a parut usor….

  13. Vreti sa stiti centura Toronalului Sagului mefgeti prin Sacalazi St.Mihai Utvin Freidorf30 min

  14. – ( DN 59 – DN 58B ) Nod rutier Voiteg – Birda – Sculia – Gataia – Maureni – Ghertenis – Berzovia – Bocsa – Resita – Soceni – Brebu – Paltinis – Caransebes – Buchin – Sadova Veche – Armenis – Teregova – Domasnea – Cornea – Plugova – Mehadia – Toplet – Orsova – Gura Vaii – Drobeta – Turnu Severin – Nod rutier Simian ( DN 6 – DN 56A ) = 225 km.

  15. Daca pista asta de biciclete e o solutie, vai de viata noastra si de asteptarile care le avem…

  16. – ( A 3 – A 5 ) Nod rutier Sredanci – Zupanja – P.T.F. Bajakovo – Batrovci – Sremska Mitrovica – Belgrad – Pancevo – Varset – P.T.F. Vatin – Stamora Moravita – Moravita – Denta – Deta – Nod rutier Voiteg ( DN 59 – DN 58B ) = 301 km.

  17. La rutele acestea DGA-aba, treceti la munca si faceti si voi ceva si impartiti pliante in toate punctele de trecere a frontierei cu rutele de mai sus, dar incepeti lupta anticoruptie cu voi, ca aveti probleme mari in propria ograda si eliminati coruptii dintre voi !!!

  18. Atrag atentia transportatoriilor si operatoriilor de transport romani si straini, ruta Voiteg – Resita logic si corect dupa analizarea tuturor rutelor, trebuie sa fie cel mai tranzitat tronson rutier din Romania cu aproximativ 40.000 de automarfare si 500-1000 microbuze si autocare in 24 de ore, pentru transportul intern si international !!!

  19. – P.T.F. Nadlac II – Nadlac – Pecica – Arad – Vinga – Timisoara – Nod rutier Voiteg ( DN 59 – DN 58B ) = 131 km.

    – P.T.F. Cenad – Sanicolau Mare – Timisoara – Nod rutier Voiteg ( DN 59 – DN 58B ) = 118 km.

    – P.T.F. Jimbolia – Jimbolia – Timisoara – Nod rutier Voiteg ( DN 59 – DN 58B ) = 83 km.

    – P.T.F. Foeni – Deta – Nod rutier Voiteg ( DN 59 – DN 58B ) = 47 km.

    – P.T.F. Stamora Moravita – Deta – Nod rutier Voiteg ( DN 59 – DN 58B ) = 27 km.

  20. – P.T.F. Nadlac II – Centura Nadlac – Centura Pecica – Centura Arad – Giarmata – Centura Timisoara – Calea Lugojului – Calea Sagului – Calea Lugojului – Remetea Mare – Centura Lugoj – Jena – Sacu – Constantin Daicoviciu – Jupa – Centura Caransebes = 234 km.

  21. – ( DN CT – DN 6 ) Nod rutier Timisoara – Timisoara ( Calea Lugojului – Calea Sagului ) – Sag – Jebel – Voiteg – Birda – Sculia – Gataia – Maureni – Ghertenis – Berzovia – Bocsa – Resita ( DN 58B Str. Gradiste – Calea Timisoarei – DN 58 Pasaj Triaj ) = 110 km.

  22. Ruta dinspre Serbia pentru traficul greu international si pentru scoaterea definitiva a traficului greu prin Timisoara, iar ruta de mai sus este pentru traficul greu international, pentru cei care vin dinspre Ungaria !!!

    – ( DN 59 – DN 59B ) Nod rutier Centura Deta – Gataia – Bocsa – Resita ( Str. Gradiste – Calea Timisoarei – Pasaj Triaj – Calea Caransebesului ) – Caransebes ( Calea Varsetului – Calea Timisoarei ) – Centura Caransebes – Otelu Rosu – Hateg – Nod rutier Calan ( DN 66 – DJ 687 ) = 199 km.

  23. – ( DN 59 – DN 59B ) Nod rutier Centura Deta – Gataia – Bocsa – Resita ( Str. Gradiste – Calea Timisoarei – Pasaj Triaj – Calea Caransebesului ) – Caransebes ( Calea Varsetului – Calea Timisoarei ) – Centura Caransebes – Orsova – Centura Drobeta – Turnu Severin ( DN 6 – VO DTS ) = 227 km.

  24. Alta varianta de a evita tranzitul prin Timisoara !!!

    – ( DN 6 – DN 59C ) Nod rutier Sanicolau Mare – Nerau – Teremia Mare – Comlosu Mare – Comlosu Mic – Jimbolia – Carpinis – Cenei – Uivar – Pustinis – Otelec – Iohanisfeld – Foeni – Cruceni – Graniceri – Toager – Giera – Livezile – Banloc – Deta – Nod rutier Centura Deta ( DN 59B – DN 59 ) = 132 km.

  25. – ( DN 59C – DN 6 ) Nod rutier Sanicolau Mare – Lovrin – Sandra – Biled – Iecea Mica – Carpinis – Cenei – Bobda – Sanmihaiu German – Sanmihaiu Roman – Utvin – Timisoara ( Str. Ovidiu Cotrus – Calea Sagului ) – Sag – Jebel – Voiteg – Nod rutier Voiteg ( DN 59 – DN 58B ) = 112 km.

  26. – ( DN 6 – DN 59C ) Nod rutier Sanicolau Mare – Nerau – Teremia Mare – Comlosu Mare – Comlosu Mic – Jimbolia – Carpinis – Cenei – Bobda – Sanmihaiu German – Sanmihaiu Roman – Utvin – Timisoara ( Str. Ovidiu Cotrus – Calea Sagului ) – Sag – Jebel – Voiteg – Nod rutier Voiteg ( DN 59 – DN 58B ) = 118 km.

  27. Ruta doar pentru transportul greu intern din judetul Timis, nu international !!!

    – ( DN CT – DN 6 ) Nod rutier Centura Timisoara – Remetea Mare – Margina – Faget – Dumbrava – Traian Vuia – Centura Lugoj – Lugoj – Costeiu – Belint – Chizatau – Iosifalau – Topolovatu Mare – Sustra – Recas – Izvin – Remetea Mare – Nod rutier Centura Timisoara ( DN 6 – DN CT ) = 173 km.

  28. Rute de tranzit pentru traficul greu intern si international dinspre Ungaria si Serbia, cu portanta de 11, 5 tone / osie !!!

    – ( DN 59 – DN 58B ) Nod rutier Voiteg – Gataia – Bocsa – Resita ( Str. Gradiste – Calea Timisoarei – Pasaj Triaj – Calea Caransebesului ) – Caransebes ( Calea Varsetului – Calea Timisoarei ) – Centura Caransebes – Otelu Rosu – Hateg – Calan – Nod rutier Simeria Veche ( DN 66 – DN 7 – A 1 ) = 207 km.

    – ( DN 59 – DN 58B ) Nod rutier Voiteg – Gataia – Bocsa – Resita ( Str. Gradiste – Calea Timisoarei – Pasaj Triaj – Calea Caransebesului ) – Caransebes ( Calea Varsetului – Calea Timisoarei ) – Centura Caransebes – Orsova – Centura Drobeta – Turnu Severin – Nod rutier Simian ( DN 6 – DN 56A ) = 238 km.

  29. Cea mai importanta si cea mai scurta ruta de transport rutier european pentru traficul greu international, dinspre vestul Europei !!!

    – ( A 3 – A 5 ) Nod rutier Sredanci – Centura Zupanja – P.T.F. Bajakovo – Batrovci – Centura Sremska Mitrovica – Centura Dobanovci – Centura Belgrad – Centura Pancevo – Centura Varset – P.T.F. Vatin – Stamora Moravita – Moravita – Denta – Centura Deta – Nod rutier Voiteg ( DN 59 – DN 58B ) = 311 km.

  30. Cea mai importanta si cea mai scurta ruta de transport rutier si tranzit pentru Romania, cu portanta de 11, 5 tone / osie !!!

    – ( DN 59 – DN 58B ) Nod rutier Voiteg – DN 58B Birda – Sculia – Gataia – Maureni – Ghertenis – Berzovia – Bocsa – Resita ( DN 58B Str. Gradiste – Calea Timisoarei – DN 58 Pasaj Triaj – Calea Caransebesului ) – DN 58 Soceni – Brebu – Paltinis – Nod rutier Caransebes ( DN 58 Calea Varsetului – DN 6 Calea Timisoarei ) = 104 km.

  31. – ( A 93 – A 8 ) Nod rutier Centura Dreieck Inntal Raubling – Centura Stocka Pfraundorf – Centura Siegsdorf – Centura Walserberg – Centura Salzburg – Centura Spittal – Centura Villach – Centura Jesenice – Centura Kranj – Centura Ljubljana – Centura Novo mesto – Centura Samobor – Centura Zagreb – Centura Kutina – Centura Novska – Centura Nova Gradiska – Centura Slavonski Brod – Nod rutier Sredanci ( A 3 – A 5 ) = 698 km.

  32. – ( A 93 E 45, E 60 – A 8 E 45, E 52 – A 8 E 52, E 60 ) Nod rutier Centura Dreieck Inntal Raubling – A 8 ( E 52, E 60 ) – P.T.F. Walserberg – A 1 ( E 52, E 60 ) – A 1 ( E 52, E 60, E 55 ) – A 10 ( E 55 ) – A 10 ( E 55, E 66 ) – A 11 ( E 61 ) – P.T.F. Karawankentunnel – Jesenice – A 2 ( E 61 ) – A 2, A 1 ( E 61, E 70 ) – A 2, A 1 ( E 70 ) – A 2 ( E 70 ) – P.T.F. Obrezje – Bregana – A 3 ( E 70 ) – A 3 ( E 70, E 65, E 71 ) – A 3 ( E 70 ) – Nod rutier Sredanci ( A 3 E 70 – A 5 E 73 – A 3 E 70, E 73 ) = 698 km.