Ministrul Transporturilor, Razvan Cuc, a decis sa rezilieze partial contractul pentru lotul II al autostrazii Lugoj – Deva

Ministrul Transporturilor, Razvan Cuc, a luat decizia rezilierii partiale a contractului pentru lotul II al autostrazii Lugoj – Deva, dupa ce a sesizat mai multe nereguli in urma unei inspectii inopinate.

CITESTE SI: Alerta de grad zero la Timisoara, din cauza oualor contaminate cu Fipronil. Ce au gasit inspectorii DSV

Constructorul pe aceasta sectiune este asocierea formata din Salini Impregilo si SECOL. Salini Impregilo a realizat si lucrarile la cei 22 de kilometri ai lotului 3 al autostrazii Sibiu-Orastie, numita ”autostrada scufundata” din cauza problemelor grave de structura din trecut.

Lotul doi al autostrazii Lugoj– Deva, parte din Autostrada A1 (Bucuresti-Nadlac), are o lungime totala de 28 kilometri, valoarea contractului de executie fiind de 562,73 milioane de lei fara TVA.

CITESTE SI: Va fi de nerecunoscut. Cum se schimba Gara de Nord din Timisoara. Foto 

In acest moment circulatia se desfasoara pe aproximativ 15 kilometri, intre nodurile Traian Vuia si Margina. Pe restul lotului vor trebui realizate doua tuneluri de trecere pentru animale.

Ministrul, alaturi de directorul general al Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Stefan Ionita, au continuat, in perioada 9-10 august, inspectiile inopinate pe santierele autostrazilor Lugoj – Deva si Sebes – Turda.

In urma constatarii mai multor nereguli sesizate la fata locului, s-a decis rezilierea partiala a contractului pe lotul 2 al autostrazii Lugoj – Deva, dar si penalizarea antreprenorilor care nu au respectat termenele si calitatea lucrarilor. De asemenea, consultantii au primit penalitati pe loturile 2 si 3 ale autostrazii Lugoj-Deva, pentru ca nu au supravegheat corespunzator lucrarile”, transmite Ministerul Transporturilor.

CITESTE SI: Teribil accident pe o sosea din vestul tarii. 2 morti si 10 raniti. Cod Rosu de interventie. Video 

In vizitele anterioare, Razvan Cuc le-a atras atentia constructorilor si consultantilor ca risca sanctiuni care pot merge pana la rezilierea contractelor, in cazul in care nu respecta termenele de executie si calitatea lucrarilor.

Sursa: News.ro

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Daca controalele efectuate de proiectant asistat de dirigintele de santier si de responsabilul tehnic cu executia si au fost semnate procese verbale de control al calitati, care pot fi acceptate sau nu de catre proiectant, deci constructorul este ” de buna credinta” si mai sunt si procesele verbale de faza determinanta unde mai participa si inspectorii ISC.

  2. mai ce musculos e ministrul asta. a reziliat un contract care oricum trebuia scos la licitatie. asta ne crede pe toti prosti?