Coada la una dintre cele mai tranzitate vami din Timis. Timpii de asteptare depasesc o ora. Specialisti de la Timisoara s-au dus sa verifice

TIMISOARA. Cozi interminabile si timpi de asteptare care depasesc o ora, intr-una dintre cele mai tranzitate vami din judetul Timis, mai ales in aceasta perioada a concediilor.

CITESTE SI: Fosta Cancelarie de Razboi, din centrul istoric, isi schimba infatisarea la Timisoara 

Se intampla la vama Moravita, din cauza sistemului de verificare a bazei de date care pur si simplu nu mai functioneaza de minute bune.

Pana la remediere punctul de trecere a frontierei este pur si simplu blocat, nu se mai poate intra si iesi din tara pe aici. Specialisti de la Timisoara au pornit inspre Moravita pentru a incerca sa remedieze avaria.

CITESTE SI: Daca unul e cretin, si ailalti trebuie sa fie cretini? Revolta la Timisoara. Video 

Punctul de trecere a frontierei de la Moravita are cel mai mare trafic dinspre si inspre Serbia, mai ales in aceasta perioada a concediilor de vara.

UPDATE: Specialistii sositi de la Timisoara au reusit sa remedieze avaria, in timp record, astfel ca incet-incet, traficul prin punctul de trecere a frontierei de la Moravita revine la normal.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. A durat o ora si jumatate pana ca cineva sa isi asume decizia de a procesa manual intrarea in tara (doar) a cetatenilor UE. Sistemul informatic inca nu pornise, dar oamenii incepusera sa fie revoltati si autoritatilor le era teama de gura presei…
    Ma intreb cum este posibil ca un sistem informatic, cum este cel al politiei de frontiera, sa nu fie securizat ? Si daca totusi „cade” sistemul, ar trebui sa existe proceduri clare care sa poata fi aplicate si in lipsa „retelei informatice”. Din pacate a fost un haos total, politistii de frontiera asteptand instructiuni „de sus” de la niste sefi care nu prea raspundeau la telefon.
    Timpul „record” in care „specialistii” din Timisoara au remediat avaria a fost contrabalansat de faptul ca vreo 40 de minute raportul de avarie nu a fost trimis unde trebuie, ci a fost blocat pe drum de cineva din sistem care se pare ca nu pricepuse corect situatia si consecintele ei.