Shopping City Timisoara recompenseaza cumparaturile din noile colectii cu vouchere cadou

TIMISOARA. Până pe 12 noiembrie, Shopping City Timișoara oferă vizitatorilor o experiență inedită de shopping, în plină perioadă Back to Work, printr-o campanie care premiază cumpărăturile. Centrul comercial invită toți timișorenii să-și completeze garderoba pentru birou cu outfituri din noile colecții și a pregătit pentru aceștia 750 de vouchere cadou.

Atfel, o sesiune de shopping în magazinele centrului comercial se poate încheia cu una nouă pentru că, la achiziții de peste 300 de lei, vizitatorii vor primi, pe loc, unul dintre cele 750 de vouchere în valoare de 30 de lei, care va putea fi folosit la cumpărături în magazinul Zara. Voucherele se ridică de la Info Point, pe baza bonului / bonurilor fiscale, emise în aceeași zi. Fiecare client poate beneficia de un singur premiu în perioada campaniei, 25 septembrie – 12 noiembrie 2017.

Indiferent dacă optează pentru o variantă clasică, precum costumul deux pièces, sau un mix mai îndrăzneț, compus dintr-o geacă din piele, o fustă cu fermoar și botine cu ținte și catarame, la Shopping City Timișoara clienții vor găsi hainele potrivite pentru o zi la birou. Totodată, paleta vastă de articole disponibile în galeria comercială le oferă acestora posibilitatea să experimenteze ținute noi, în ultimele tendințe ale sezonului toamnă – iarnă 2017.

Mai multe detalii despre campanie puteți găsi pe site-ul Shopping City Timișoara, iar regulamentul este disponibil AICI.


Shopping City Timisoara, cel mai mare și mai modern centru comercial din vestul țării, situat pe strada Şagului nr. 100, deține o suprafaţă închiriabilă de 72.000 metri pătraţi și pune la dispoziția clienților săi 2.700 de locuri de parcare.
Acesta găzduiește branduri de prestigiu internațional precum Zara, Bershka, Stradivarius, Stradivarius Man, Pull&Bear, H&M, Peek & Cloppenburg, Reserved, Cropp, House, Sinsay, C&A, New Yorker, Koton, LC Waikiki, CCC, Orsay, Motivi, Sport Vision, Hervis, Kenvelo, Lee Cooper, Time Out, Adidas, Pandora, Office Shoes, Deichmann, Sephora, Douglas, Pupa, Tom Tailor, Colins, Suvari, Teilor, Pizza Hut, Starbucks, alături de branduri românești apreciate la nivel național.
Carrefour a deschis în noul mall din Timişoara primul şi singurul hypermarket din zona de vest a ţării. Magazinul se întinde pe o suprafaţă de 10.000 mp.
În plus, timișorenii au acces la cel mai mare cinematograf multiplex Cinema City din afara Capitalei, cu 13 săli dotate cu cele mai noi tehnologii 3D, precum și conceptele revoluționare IMAX și 4DX. Centrul comercial cuprinde zone generoase de petrecere a timpului liber, cafenele, o sală de fitness ultramodernă, dotată cu piscină semi olimpică, alături de zone de bowling, billiard, casino și un food-court foarte generos cu restaurante pentru toate gusturile.

 

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.