Soferi, voi intelegeti ceva? Cum arata marcajele de la Pasajul Jiul din Timisoara

UPDATEGata. S-a deschis traficul prin Pasajul Jiul la Timisoara. Circulam pe 5 benzi. Video
–––––

TIMISOARA. Uimire la Pasajul Jiul a carui inaugurare este programata duminica la orele 14.00, pentru ca o ora mai tarziu masinile sa poata circula, in sfarsit, pe cele 5 benzi.

CITESTE SI: Se deschide Pasajul Jiul din Timisoara la 5 benzi. Unde a fost desfiintata o trecere de pietoni 

Noaptea trecuta muncitorii au finalizat trasarea marcajelor in zona intersectiei Jiul cu Republicii.

Unii trecatori au ramas debusolati cand au vazut multimea de trasee marcate cu linii intrerupte, care sa ii ghideze pe soferii care vor veni din toate partile si vor avea de facut viraje.

Pe Facebook, oamenii s-au aratat nedumeriti de felul in care arata acum intersectia si asteapta momentul inaugurarii pentru a intelege cum anume se va circula.

Comentariile n-au intarziat sa apara. Unii socotesc ca de la nivelul soferului nu vor parea chiar asa de ametitoare, altii cred ca sunt mult prea ‘intortocheate’.

Dacă n-ai GPS nu mai ieși de acolo, scrie un internaut

apropo, lipseste hasura galbena sa nu ramai in intersectie 🤣, completeaza un altul.

E pentru avioane! 🙂 se vede bine din aer!, crede un alt comentator.

Partea amuzantă e că marcajele alea or să fie sursă de amenzi: care nu se încadrează pe banda marcată în viraj, pac amendă. Fără repere „ochiul de pe stâlp” nu știa mare lucru despre amplasarea benzilor dar așa poate urmări clar vehiculele care nu se încadrează și scrie procese verbale de contravenţie, isi exprima parerea inca un utilizator de FB.

Poate a vrut sa fie o tabla de șah dar nu a reușit…, adauga altul.

Sunt corecte marcajele, soferii le vor intelege, sustine un alt comentator.

Primarul Nicolae Robu a auntat ca in cursul dupa-amiezii se va deschide traficul prin Pasajul Jiul. La ora 14.00 este programata inaugurarea, iar cel tarziu de la orele 15.00 soferii vor putea trece pe sub podul de cale ferata.

Va reamintim, Pasajul Jiul din Timisoara a fost largit la cinci benzi de circulatie in urma lucrarilor de modernizare incepute in vara anului trecut. Pe langa cele cinci benzi, prin pasaj au fost amenajate trotuare si piste de biciclete, in zona dinspre Incuboxx, si un trotuar tehnic pe partea dinspre Gara de Nord.

Asfaltul a fost tratat, in premiera, cu o substanta speciala care va scoate in evidenta marcajele rutiere, iar sub beton a fost montata o instalatie de degivrare care va porni automat atunci cand temperaturile pe timpul iernii vor scadea insemnat, astfel ca va fi inlaturat poleiul.

Valoarea totala a investitiei se ridica la peste 7 milioane si jumatate de euro, bani de la bugetul local.

UPDATE: Iata cea mai reusita deslusire a marcajelor trasate la intersectia de la Pasajul Jiul realizata de timisoreanul Dani Sirbu

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. O sa ajungem rapid in topuri internationale de aberatii. Alaturi de suprasemafoorizare avem acum si supramarcaje. Ca de statuile celebre, ce sa mai vorbim.

  2. deloc nu-I complicat….desi optic la prima vedere e umpic de haos…dar odata ajuns la volan …ca sofer ..totul e limpede….o sa vedeti . De simtit se va simti la buzunar daca vom gresi intentionat calea si directia de rulare…Ochiul magic de pe Stalp…

  3. Sunt sofer de camion de 8 ani am străbătut toata europa in lung si in la dar asa ceva inca nu am intalnit,Cu cat e mai simplu cu atit e mai ok,Dacă se ating doua masini politia va avea bătaie de cap sa puna cap la cap fiecare linie unde apartine:)incredibil,stergeti si lăsați fara dungi intersecția,in loc sa l simplificati l ati complicat si mai mult

    • Cu camionul nu ai circulat deloc prin orase,ian anonimul articoluli a circulat cu carul.

  4. Sunt astfel de marcaje in metropole mari din lume, de ce la noi sunt o problema???

  5. O bulibaseala de marcaj,doar cei care circulau frecvent pe acolo stiu treaba mecanic,dar vine neica nimeni si habar nu are ce trebuie sa faca,unde sa o apuce, pe care banda,sens,am ajuns de risu curcii.

  6. Dani sarbu @ … alt filosof caruia ii ies 3 benzi de viraj stanga cand real sunt doar doua! Toti se cred doxa in circulatie la fel ca electronistul din primarie

  7. Cred ca o marcare a traseelor este strict necesara. Problema este cum. Aici „viitorul va confirma” reusita/nereusita marcajului.