Drum important de la iesirea din Timisoara, ce urma sa fie largit la 4 benzi de circulatie, in blocaj din cauza primariei

TIMISOARA. Primaria Timisoara nu si-a platit o datorie de un milion de lei, iar acesta ar fi motivul pentru care lucrurile sunt blocate in largirea la patru benzi de circulatie a uneia dintre cele mai importante sosele din oras.

CITESTE SI: Cum arata Timisoara in Decembrie 1989. Redescopera orasul de atunci intr-un video emotionant

Este vorba despre drumul care leaga Timisoara de Dumbravita, pana la iesirea din aceasta localitate. Soseaua ar fi trebuit sa fie largita la patru benzi, in baza unui proiect european, insa lucrurile treneaza, atrage atentia presedintele Consiliului Judetean Timis, Calin Dobra.

In cazul drumului judetean Dumbravita – Giarmata, care trebuie extins la patru benzi, nu putem semna contactul de finantare, desi documentatia este completa. Aceasta sta pe masa ministrului Fondurilor Europene, pentru ca Primaria Timisoara nu si-a platit o corectie financiara de 1 milion de lei pentru un proiect european. Pentru ca Primaria Timisoara are datorii, nu putem semna acest contract. Nici la acest moment nu a fost achitata corectia financiara din partea Primariei Timisoara, nici nu cred ca va fi aplicata in acest an si stam blocati pe un contract de finantare care ar putea rezolva o situatie foarte importanta pentru judetul Timis. Putem semna doar dupa ce isi plateste Primaria Timisoara obligatiile. Si-a asumat scris data de 7 decembrie pentru plata sumei respective„, a declarat Calin Dobra.

CITESTE SI: Promisiunea facuta de Nicolae Robu la comemorarea Revolutiei din 1989 de la Timisoara

Largirea drumului ce leaga Timisoara de autostrada este proiectat pe doua segmente.

Primul de la iesirea din Timisoara si pana la urcarea pe centura Timisoarei, iar al doilea de la acest punct si pana la autostrada.

Primul segment are o valoare totala de putin peste 7 milioane de euro (inclusiv TVA), cu o durata de realizare de 42 de luni, iar cel de-al doilea are o valoare totala de 10.755.763 euro si o durata de realizare de 42 de luni.

Problema principala in realizarea largirii acestui drum a fost mutarea stalpilor care sustin firele pentru troleibuzul care circula intre Timisoara si Dumbravita. Investitia a fost realizata pe bani europeni, iar conform proiectului, aceasta nu poate fi modificata timp de cinci ani. Pentru mutarea stalpilor a fost necesar un aviz de la Autoritatea de management, aviz obtinut, mai ales ca nu se modifica functionalitatea investitiei.

Reprezentantii primariei Timisoara spun ca vor face plata anul viitor.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Auzi dobrica, plateste tu la primarie banii care sunt restanti la spitalul de copii si pe care i-a promis Grindeanu in Ianuarie… si atunci se face rost si de bani pentru proiectele voastre. Hai ca e simplu, aveti cateva milioane restanta.

  2. articolul e slab… nu zic ca nu o fi vina primariei insa din moment ce scrie ca „Problema principala in realizarea largirii acestui drum a fost mutarea stalpilor care sustin firele pentru troleibuzul care circula intre Timisoara si Dumbravita. Investitia a fost realizata pe bani europeni, iar conform proiectului, aceasta nu poate fi modificata timp de cinci ani” nu pare sa fie lipsa platii primarieri problema…

  3. Apropo.
    1. La prima portiune reabilitata, intre cele doua sensuri giratorii, s-a uitat „drenarea carosbilului” de apa de ploaie??? (vezi sambata dimineata, pe/dupa ploaie). Daca ar fi fost pietoni pe trotuarele adiacente sigur aveau ocazia sa fie spalati pe piciore gratuit de masini, chiar daca acestea mergeau cu 40 km/h; apa era cam de 3 cm adancime pe suprafete intinse.
    2. Preluarea lucrarii trebuia facuta intr-o zi cu ploaie!

  4. De ce nu se poate face legatura cu autostrada de la sensul giratoriu de pe iesirea spre Arad ? Nu trebuie mutat nimic si se poate face mai usor de acolo, poate e mai simplu cu birocratia pe acolo.

  5. Fluidizarea circulației nu se poate face printr-o localitate atât de populată ca Dumbrăvița și nu înțeleg impasibilitatea oamenilor care locuiesc aici. Poți face trei benzi pe sens intersecțiile rămân și circulația va fi tot mai mare atât în Timișoara pe Lipovei până la Dumbrăvița cât și din Dumbrăvița mai departe.
    Aceste creaturi numite PSD nu înțeleg s-au nu au voie să înțeleagă de la BULIBAȘA DE TELEORMAN că singura solutie este centura închisă în jurul Timișoarei pe patru benzi și legături cu autostrada dar în nici un caz prin localități. Ei psd-ii ar putea face un serviciu Timișoarei să repare drumul de la autostradă și până în Giarmata pentru că arată mai rău decât în AFRICA.

  6. Mihai (25.12.2017 – 01:41 AM) a spus:
    Daca suntem obiectivi vedem ca infrastructura rutiera pe aceasta ruta, se cere largita obligatoriu si cat mai repede posibil!

  7. Bine prindea daca beneficiarul lucrarii prevedea in proiect construirea unei piste dedicata bicicletelor pe marginea soselei , pentru ca pe acesta ruta biciclistii am vazut ca circula destul de des !