TIMISOARA. Dezvoltatorul celui mai mare proiect imobiliar din Timisoara a inceput anul 2018 in forta. Pe santierul din ansamblul Openville se lucreaza intens la cea de-a treia cladire de birouri si la viitoarele noi spatii de retail, iar parcarea supraetajata este aproape de finalizare, dupa ce, zilele trecute, a fost montata pasarela pietonala care va facilita accesul clientilor direct in mall.
Finalul de an 2017 a fost la fel de intens pentru compania Iulius, care si-a propus sa consolideze langa Iulius Mall un pol regional de afaceri. In luna decembrie, cea de-a doua cladire de birouri cu dotari de clasa A a devenit functionala, astfel ca, in prezent, cateva sute de angajati, majoritatea IT-isti, lucreaza aici.
De altfel, in ultimele 12 luni, in birourile din Openville s-a concentrat o adevarata comunitate de ingineri si specialisti IT, care lucreaza la companii multinationale precum Ness Digital Engineering, Autoliv Romania, ACI Worldwide, Bitdefender, Azets, Atos sau Intel. Iar lista nu se va opri aici, dat fiind ca pana la finele acestui an o noua cladire va fi inaugurata, iar lucrarile la cea de-a patra vor incepe in curand.
Care sunt motivele pentru care giganti internationali din domeniul IT aleg birourile United Business Center?
Multe dintre argumente sunt legate de preocuparea companiilor de a atrage si de a-si fideliza angajatii prin strategii de recrutare care pun accent pe beneficiile extra-salariale pe care le pot avea la doi pasi de locul in care lucreaza. Iar conceptul Openville „lucrezi, faci shopping si te relaxezi, toate intr-un singur loc” este o reteta sigura de succes.
In cat timp ajung la birou? Unde imi pot lua pauza de masa? Ce servicii gasesc in proximitatea locului meu de munca? Cat timp imi va ramane pentru familia mea? Sunt o parte dintre intrebarile care ii preocupa pe angajatii de oriunde si la care angajatorii doresc sa ofere raspunsuri cat mai atractive. Aici intervine avantajul de a lucra intr-un ansamblu mixt, care imbina spatiile moderne de birouri cu serviciile, oportunitatile de shopping si relaxare, permitand, astfel, o eficientizare a timpului.
Iar cladirile office UBC sunt singurele din Timisoara care ofera toate acestea datorita vecinatatii cu Iulius Mall. Aici, angajatii au acces la 350 de branduri, food court, restaurante, fitness center si cinema multiplex. In plus, gasesc numeroase servicii, de la institutii publice unde isi pot face pasaportul sau isi pot plati taxele, unitati bancare, gradinite si clinici medicale, pana la saloane de infrumusetare, curatatorie, agentii de turism etc. Aceasta proximitate inseamna timp economisit, pe care angajatii il pot petrece alaturi de familie sau de prieteni.
Angajatii din UBC beneficiaza permanent de reduceri de pana la 25%, la peste 130 de magazine din Iulius Mall
Pe langa economia de timp, beneficiile sunt si de ordin financiar. Angajatii din UBC au la dispozitie un program de fidelizare dedicat lor, denumit „Card Partener”, care le ofera, in orice zi sau perioada a anului, discount-uri de pana la 25%, la peste 130 de operatori din Iulius Mall.
„Card Partener” este un program dezvoltat de compania Iulius, implementat la nivel national, in intreaga retea de birouri UBC, inca din anul 2012. Este singurul program de fidelizare care inglobeaza discount-uri substantiale, acordate in exclusivitate angajatilor din cladirile de birouri, la o paleta foarte extinsa de servicii si magazine. De exemplu, pentru masa de pranz, acestia au reduceri de pana la 15% sau meniuri business la restaurante si cafenele. De promotii au parte si la magazinele de vestimentatie, incaltaminte si accesorii, in procente ce ajung pana la 25%.
Pe langa toate acestea, din ultimul trimestru al acestui an, odata cu finalizarea primei etape a proiectului Openville, angajatii vor avea acces la o multitudine de alte facilitati, precum un parc de peste 55.000 mp, cafenele si restaurante tematice, sali de evenimente si multe altele.