TIMISOARA. Timisorenii sunt provocati sa dea frau liber imaginatiei si sa creeze cele mai bune logo-uri pentru Asociatia Timisoara Capitala Culturala Europeana, cea care indruma Timisoara in cursa pentru titlul de capitala culturala europeana.
Cei mai buni graficieni din Timisoara sunt asteptati cu logo-uri cat mai originale, care sa fie folosite pe site-ul si blogul asociatiei, precum si pe brosuri, carti de vizita, flyere sau materiale publicitare.
„Conceptul creativ trebuie sa evite ideile de elitism, ermetism, formalism, rigiditate, raportarea directa la valorile trecului, imagini si simboluri care sa contrazica diversitatea etnica, culturala si religioasa a orasului”, spun reprezentantii organizatiei.
Cei care se incumeta sa se inscrie in concurs trebuie sa stie ca reprezentantii Asociatiei Timisoara Capitala Culturala Europeana isi doresc o abordare echilibrata, adaptata unei audiente largi.
Concurentii trebuie sa trimita lucrarile intr-un pachet care sa contina mapa propusa pentru concurs, atat in format tiparit, cat si electronic fara elemente de identificare a autorului, dar si un plic inchis care sa contina o scrisoare de prezentare cu datele de contact, CV si portofoliu.
In mapa trebuie sa se afle propunerea de logo in format jpg, la o rezolutie de minimum 300 de pixeli, descrierea logo-ului – explicarea conceptului si codurile de culoare pentru tipar, integrarea logo-ului pe foaie cu antet, carte de vizita, pagina de start a site-ului, si pe 1-2 exemple de materiale publicitare. Un participant poate trimite una sau mai multe mape, la adresa Asociatia Timisoara Capitala Culturala Europeana, in atentia Teodorei Borghoff, str. C.D. Loga nr. 2, 300030 Timisoara.
Toate propunerile trebuie trimise pana in 21 martie, la ora 17:00, pentru ca in 26 martie, lucrarile selectate sa fie expuse in forma tiparita la Adunarea Generala a asociatiei. Pana in 2 aprilie, lucrarile vor putea fi consultate pe site-ul www.timisoara2020.wordpress.com si pe pagina de Facebook a organizatiei.
Selectia finala se va face in perioada 2-6 aprilie, data la care va fi anuntat si castigatorul. Juriul de selectie este format din 5 persoane, 4 membri ai asociatiei si un expert invitat.
Cat despre premiu, acesta consta intr-un contract in valoare de 3.000 de euro. Dupa semnarea contractului, graficianul selectat va livra materiale suplimentare pentru brand – executia elementelor pentru site si blog, carti de vizita, pliante, brosuri – in functie de necesitatile organizatiei.