Ultimul anunt al ministrului Transporturilor legat de Autostrada Lugoj – Deva Lot 3. Cand vom circula pe acest tronson

TIMIS. Lucrarile de pe lotul 3 din Autostrada Lugoj-Deva se misca in continuare greu fata de cele de pe tronsonul 4 al soselei de mare viteza, iar acest lucru il nemultumeste pe ministrul Transporturilor, Lucian Sova.

CITESTE SI: Greu se naste Lotul 3 de Autostrada Lugoj – Deva. Ultimele imagini din aer cu soseaua de mare viteza. Foto si video 

Prezent intr-o emisiune TV, seful de la Transporturi a vorbit si despre acest proiect de infrastructura rutiera. Lucian Sova spune ca avand in vedere numarul muncitorilor si utilajelor care lucreaza in prezent pe acest tronson, nu vom putea circula pe soseaua de mare viteza mai devreme de anul viitor.

Nu cred că lotul trei din autostrada Lugoj-Deva va fi gata anul acesta, insa aceasta trebuie finalizata pana in 2019…Nu cred ca lotul trei din autostrada Lugoj-Deva va fi gata anul acesta, daca mentine ritmul acesta, dar va spun, pe lotul trei se lucreaza cu 100 si ceva de muncitori, pe lotul patru cu 600 de muncitori. Pe lotul trei se lucreaza cu sub 100 de utilaje. La ritmul acesta, lotul trei nu se poate finaliza in acest an, daca s-ar intampla o minune, in sensul ca ar lucra cu 300 de muncitori romani si poate cu 200 de utilaje in loc de 100, sigur ca termenele s-ar scurta”, a precizat ministrul Transporturilor, Lucian Sova, intr-o emisiune tv.

Lotul 3 din Autostrada Lugoj-Deva are o lungime de 21 de kilometri si trebuia sa fie gata inca din 2016. Cei de la Asociatia Pro Infrastructura, care urmaresc proiectele de drumuri si autostrazi din Romania, sustin de luni de zile ca cel mai probabil acest segment de drum ar putea fi gata in vara lui 2019.

Iata mai jos imagini cu acest tronson al soselei de mare viteza filmate la inceputul lunii iulie.

Lucian Sova a anuntat ca ministerul a inceput deja sa calculeze penalitati de intarziere la lucrarile de infrastructura rutiera.

Am inceput un proces de investigare cu privire la originea revendicarilor facute in decursul timpului de diversi parteneri comerciali pe deoparte, pe de alta parte am inceput deja sa calculam noi penalitati si sa cer companiei (Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere – n.r.) si ma bucur de un parteneriat corect cu conducerea companiei de astazi, in sensul de a identifica motivele pentru care aceste lucruri s-au intamplat, pentru ca stiti, perceptia mea este urmatoarea: s-au uitat intr-un sertar sau s-a stat pe o procedura legala, raspundem la 30 de zile la o hartie pentru autorizatia de constructie, mai asteptam 30 de zile pentru o alta hartie, in ultimele sase luni, aceste proceduri le monitorizez la nivel de minister, cu aparatul propriu al ministerului, am oameni speciali dedicati care urmaresc aceste proceduri legale, astfel incat ele sa nu astepte sa se petreaca in termenele de 30 de zile plus 30, astfel incat, am scurtat mult din aceste termene„, a declarat Lucian Sova.

Citeste mai multe: AICI

CITESTE SI: Autostrada Liliecilor e 85% gata. Ultimele imagini din cel mai fierbinte loc de pe Autostrada Lugoj – Deva Lot 4 

CITESTE SI:Viaductul cu 6 deschideri peste calea ferata de pe Autostrada Liliecilor, in linie dreapta. Ultimele imagini de pe Lotul 4 Lugoj – Deva. Foto

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Imi face impresia ca intregul aparat care gestioneaza lucrurile tarii, lucreaza dupa principiul DGMA. Probabil prea multi diectori, directorasi, sefuti, angajati, prea multe birouri, prea multe sertare, prea multi cu „stampila”, salarii mult prea mari, bani tocati pe nu se stie ce s.a.m.d. . Ar trebui inrodus sistemul „salariu minim pana la terminarea lucrarilor, la predarile la termen si conditii de calitate impuse sa se dea diferenta MERITATA.
    Si acesti compatrioti vor primi si pensii speciale (ce vor fi sigur aprobate in curand) cand de fapt, pentru anii „lalaiti” ar trebui sa primeasca. Deh, prea multe rude, cumetri, prieteni, obligatii, … ; astfel nu mai raman bani pentru „cei 100” (generic) care lucreaza efectiv!
    Cred ca pe viitor ar trebui facute numai anunturile PENTRU CEEA CE SE DA IN FOLOSINTA. La inaugurare sa nu participe apoi eternul nimeni din

    .

  2. La naugurare sa nu participe apoi”eternul nimeni” din forurile in drept.

    .

  3. Preiau o opinie…cel mai mare dusman al dezvoltarii infrastructurii rutiere si feroviare din Romania este acest Minister al Transporturilor! Sunt prea multi sefi in acest ministeri platiti pe bani multi, prea multe nepotisme si prea multi lipitori de afise!!