E gata! Drumul Peciu Nou – Foeni, complet modernizat. Anuntul Consiliului Judetean Timis

TIMISOARA. S-a muncit de zor pentru finalizarea lucrarilor de modernizare a soselei care leaga Peciu Nou de Foeni, un drum important, dat fiind faptul ca duce spre granita cu Serbia. Mai mult, la Foeni este functional (mai putin pe perioada pandemiei de coronavirus) un punct de trecere a frontierei cu tara vecina.

CITESTE SI: Santierul de pe Bulevardul Sudului din Timisoara, mai aproape de finalizare. Stadiul lucrarilor. Foto 

Potrivit reprezentantilor Consiliului Judetean Timis, lucrarile de modernizare a soselei au fost finalizate.

Contractul de executie pentru modernizarea Drumului Judetean 593, Peciu Nou – Giulvaz – Foeni, pe o lungime de 20 de kilometri, a fost semnat in 3 iulie 2019, de reprezentantii Consiliului Judetean Timis.

Drumul a fost modernizat si largit pentru realizarea unei platforme cu o latime de 8 metri, din care sase metri parte carosabila si doi metri latime acostamente.

Investitia se ridica la peste 19 milioane lei plus TVA, bani europeni. Lucrarea a fost realizata de SC Super Construct SRL.

Pentru acest drum au fost atrase fonduri europene prin Programul Operational Regional, de catre Consiliul Judetean Timis. In acelasi proiect, pe langa modernizarea soselei dintre Peciu Nou – Foeni mai sunt incluse: extinderea la patru benzi a drumului de Dumbravita, pana la nodul rutier cu autostrada A1; modernizarea drumului judetean DJ 693, pentru interconectare la A1 (AR) si pod peste Mures la Pecica judetul Arad; modernizarea DJ 588 Semlacu Mare – Ferendia; modernizarea DJ 592D Hitias – Bacova; modernizarea DJ 693B Iohanisfeld (DN58B) – Ivanda.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. sa speram ca au facut o lucrare de calitate si pana la primavara nu va fi nevoie de reparatii !!!

  2. Va multumesc pentru mareata realizare ….sutele de masini care circula pe relatia Giulvaz-DN59. Dragut cum in ultimele 6 luni s-au mobilizat si au dat „gata” bucata halta Cebza-Peciu, inceput in august 2019 si abandonat aproape 1 an mai ales „hopul” de la parcul Peciu…multe masini au suferit daune la acea diferenta de 15 cm nesemnalizat aprope 8 luni…plus bataia de joc la cele 2 curbe de la ‘peco’ si de la ‘Goran’ lasate de izbeliste in iarna lui 2019..dar sa ne bucuram ca au terminat cu bine cei 20 km, cum scria pe tabla de la intra in Peciu dinapre Tm…

  3. Arata bine nimic de zis este una din lucrarile care te bucura ca a fost facuta poate mai putin acostamentul care sigur va crea probleme de intretinere (cosit taluz) multe borduri si resturi de beton necoletate care vor crea probleme mari utlajelo de cosit .Ce faceti in schimb cu ce avemdeja exemplu care de cate ori am ocazia il dau exemplu PODUL DE PESTE TIMIS LA CEBZA un pod fact prin 1936 are o lungime de 300 /400 ml de vreo 2 ani sta total neintretinut ,depuneri de pamant pe acostament care au inverzit ,balustradele de la rampe torsionate si aruncate in loc foarte periculos la coborarea spre sat,balustrade ruginite IN 36 AU PUS BALUSTRADE GAVANIZATE care au tinut pana acum 4/5 ani cand sau bagat bani serios la reabilitare si au schimbat balustrade de fier simplu vopsit cu vopsea lungita care oricum nu are viat nu mai vorbesc de scurgeri care find infundate cu pamant produc daune mari acestei constructii de care multi am fost mandri (Dle director in acest timp chiar nati fost curios sa vedeti cum arataun pod din zona d ra de activitate DJD TIMIS ?????)Construim mereu da de ce avem bun nu ne pasa este adevarat la intretinere nu apar articole de inaugurare ????? cu stima O.I.

    • @olariu ioan, apropos de podul de la Cebza… actualul pod nu baș din ’38.. ii mai recent si a fost consolidat acum vreo 20 de ani. Problema e alta ,tonajul camioanelor ce il tranziteaza. Au disparut indicatoarele cu restrictie de tonaj si baietii mari tre intr-o veselie. Deja se lasa drumul cu 5-7 cm la urcarea pe pod dinspre halta…Nu e nevoie de ICSTR sa ii verifice , ajunge politia Ciacova sa le solicite talonul unde se vede MTMA…dar na se ignora treaba, ca si pe baietii care se dau cu masini si atvuri pe digul de la Timis. Balustradele la coborire spre Cebza is rupte de temerarii care au ratat virajul la stinga. Le-au distrus trebuiau sa le plateasca… a doar le-a salvat viata de la plonjarea in jos. In fine. Nu le pasa…la autoritati, la primarie (deh acum au mutat tabla cu Cebza de la urcarea pe pod la coborire in sat .. sa nu mai raspunda primarul ca tine de el)…

  4. D na Daria podul sa construit in jurul lui 1936 dupa ce viitura a distrus podul de lemn acarui piloni se pot vedea si azi cand apa este mica si la vremea respectiva a fost cel mai mare pod de peste raul Timis la guvernare si atunci au fost PNL iar consolidarea de acum cativa ani a cam fost o sursa de bani pentru *cineva * degradarea sa produs tot din lipsa intretineri curente mai precis infundarea scurgerilor cu pamant la inghet si dezghet au aparut probleme la inbinari pana prin ani 80 a avut un angajat special muncitor care intretinea ordinea si curatenea pe pod .Despre balustrade partea mare au fost degradate de utilajele agricole de mare gabarit care trec dinspre Peciu spre Cebza la muncile agricole.,e adevarat au fost si cateva accidente adevarate cascadori care din fericire pentru sefi DJD TIMIS au ramas doar cu pagube materiale.Normal era de astepat un raspus la criticile noastre de La DJD Timis care sa ne contrazica podul este al TUTUROR ?????