S-a marit santierul pe drumul care face legatura intre Timisoara si Autostrada Vestului si se va circula pe o singura banda, alternativ. Lucrarile pentru largirea soselei intre Dumbravita si Giarmata, intinse pe mai multi kilometri. Foto

TIMISOARA. Se circula incet si cu atentie sporita pe drumul care leaga Timisoara de Autostrada Vestului, drum ce trece pe langa localitatea Giarmata. Santierul pentru largirea soselei la 4 benzi este deschis inca din toamna anului trecut, iar utilajele pot fi vazute la treaba in fiecare zi, mai ales de cand vremea e numai buna de lucru.

CITESTE SI: Se lucreaza in ritm alert pe drumul Timisoara – Mosnita Noua, unde se amenajeaza sensurile giratorii. Soseaua largita la 4 benzi trebuie sa fie gata vara asta. Foto si video 

Pana in acest moment, s-au delimitat zonele in care urmeaza sa fie asternut asfaltul, s-a turnat balastul pe o portiune de cativa kilometri, pe ambele sensuri ale drumului, si continua sapaturile pentru extinderea soselei, pe alte tronsoane.

Lucrarile sunt mai avansate pe sectorul de drum cuprins intre Giarmata si nodul de urcare pe Autostrada Vestului, insa muncitorii avanseaza si pe drumul dintre Giarmata si Dumbravita, pana in zona fabricilor din apropierea centurii.

Pe marginea soselei sunt montate balize care semnalizeaza lucrarile, iar drumul, fiind in lucru, este surpat pe margini, astfel ca soferii trebuie sa circule cu prudenta.

In plus, in urmatoarele zile, traficul se va desfasura pe o singura banda, alternativ

Miercuri si joi, 05.05 si 06.05.2021, se va lucra pe DJ 691, pe tronsonul cuprins intre Centura Timisoarei și calea ferata din Giarmata, la km 7+980, iar circulatia se va face alternativ pe cate o banda„, transmit reprezentantii Consiliului Judetean Timis.

Soseaua va fi modernizata si largita pe o distanta totala de 10 kilometri, lungime pe care sunt prevazute si 12 statii de transport public. Deocamdata, proiectul vizeaza tronsonul Centura – nod rutier A1. Pe acest segment este cuprinsa deja in proiect si o pista de biciclete, cu doua benzi de cate 1 metru fiecare, si se va monta parapet median de separare a benzilor de circulatie, pentru mai multa siguranta rutiera.

In locul intersectiilor semaforizate vor fi amenajate minigiratii si sensuri giratorii, pentru cresterea fluentei traficului.

Valoarea proiectului se ridica la peste 80 de milioane de lei. Finantarea este asigurata din fonduri europene, prin Programul Operational Regional, de la bugetul national, dar si din fondurile Consiliului Judetean.

Amplasamentul a fost predat catre constructor in septembrie 2020.

CITESTE SI: Scadere dramatica a numarului de turisti in Timis. Ne punem speranta intr-o revenire spectaculoasa, dupa ce Timisoara a ajuns in topul oraselor din Europa ce merita vizitate in 2021 

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Macar in poza vedem utilaje pe acest asa zis tronson de lucru !
    In ritmul asta mai trece un cincinal pana o fi gata…..

  2. Care ritm alert? Ăia 5 oameni si 2-3 utilaje?
    Voi raportați la partid sau cum?

  3. M-ar bucura sa vad – in final – si amenajarea marginilor (taluzare, vopsire, morcovii indicatori (rosu, alb).
    In rest sa fie intrun ceas bun!