Momentul in care se finalizeaza largirea la 4 benzi a drumului Timisoara – Mosnita. Ministrul Dezvoltarii, in vizita pe santier. Video

TIMISOARA. Unul dintre cele mai asteptate proiecte de infrastructura la Timisoara, in linie dreapta spre finalizare.

CITESTE SI: Ce se intampla daca nu vin banii prin PNRR pentru marile lucrari de infrastructura din Timisoara? Dominic Fritz: La Solventul ne gandim la un credit de la Banca Europeana de Investitii 

Daca vremea va fi buna, drumul extins la 4 benzi intre Timisoara si Mosnita va fi gata in jurul datei de 1 iulie. Va fi si momentul in care pe acest segment se va circula fara restrictii, pe asfalt nou nout.

Vineri, ministrul Dezvoltarii Cseke Attila, aflat la Timisoara, a vizitat, printre altele santierul investitia

Am vizitat santierul Timisoara – Mosnita Noua. Am constatat ca lucrarile sunt aproape de finalizare. Aceasta investitie, mai mult ca sigur in aceasta vara, intr-o luna – o luna si jumatate poate fi predata Consiliului Judetean Timis, a spus Cseke Attila, ministrul Dezvoltarii, aflat in vizita la Timisoara„, a declarat Cseke Attila, la Timisoara.

Cele mai mari provocari sunt podurile. Am blocat vreo 3 zile traficul pe fiecare sens de circulatie, a fost un pic de problema in trafic, dar s-a rezolvat. Lungimea drumului este de 4,1 kilometri si raman cei 500 de metri, la Timisoara. Va fi si sistem de iluminat public conectat la sistemul inteligent, pista de biciclete pana la Timisoara, si pe stanga si pe dreapta. Sunt mai multe sensuri giratorii care vor rezolva problema accidentelor din zona. Doua sensuri sunt facute, delimitarea pe mijloc va fi cu elemente de beton, nu se va putea face slalom„, a spus Alin Nica.

Investitia apartine Consiliului Judetean Timis si se ridica la 31 milioane lei, cu tot cu TVA. Drumul va fi la final modernizat si largit pe o lungime de 4,1 km. Fondurile necesare sunt asigurate din bugetul Consiliului Judetean, cat și prin Programul National de Dezvoltare Locala.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Ai de steaua voastra. 1iulie? Podurile sunt o provocare? „un pic de problema’ in trafic? Impotentii lu’ frana.
    Sunt tari in care drumuri din astea se fac in 3 saptamani si voi va cacaiti de un an, gunoaielor parvenite

    • Chiar asa ,habar nu am unde ai vazut asa ceva .Cel putin ,pe aici ,prin Germania eu nu am vazut asa ceva .Sunt si aici niste termene care trebuie respectate,se lucreaza constant,nu e cu hei-rupul

  2. Cine ne poate explica, cum este Drum cu 4 benzi iar la un sens giratoriu (lângă ZeffGrill) este doar o banda oe mers??

  3. In afara de a sta ca papagalii cu mainile impreunate „pentru poza”, astia mai stiu altceva (cu exceptia de a ne consuma banul public) ?

  4. Pai la podete si lucrari ce incurca traficu de ce nu se lucreaza continu in ture . asa sar termina si repede si nu ar fi deranju mare .. asa o lalaim o luna la un podulet. lucram 6 ore pe zi ca rest sunt pauze de masa si tigara

  5. Drum facut degeaba,legatura cu TM tot pe o banda tot cozi va genera,faptul ca stai la un sens ca sa intre angajatii la Conti tot coada va fi ,drumu Boilor ,nume sugestiv neterminat nici acum ,in sens la Aem stai la coada ca e trecere si trece cate un pieton la 3 secunde dimineata ,degeaba sunt 3 benzi samd multe rahaturi gandite prost dar laudate su surle ,RUSINE SA VA FIE .

  6. BRavooo. Largire la 4 benzi si sensuri cu o banda…doar un idiot poate sa face proiect asa retardat si altul idiot poate sa i da autorizatie

  7. Oricum nu scapam de cozile infernale de la orele de varf pentru ca la intrarea in Timisoara tot pe o banda se va circula.

  8. CE MAI FACE PNLLLLLLLL – UL ?

    • Toti care nu vreau PNL sunt automat PSD-istii??? ba esti prost ca si PNL