Peste 2 milioane de euro va costa hala in care temperatura nu are voie sa coboare sub 5 grade si in care e interzis praful. Va asigura intretinerea noilor tramvaie turcesti la Timisoara

TIMISOARA. Sa nu patrunda praful, temperatura sa nu coboare niciodata sub 5 grade, sa aiba control pe umiditate si sa fie pazita de incendii. Toate aceste conditii trebuie intrunite de hala speciala in care se va asigura mentenanta pentru cele 21 de tramvaie noi din Turcia. Ea va costa peste 2 milioane de euro.

O arata documentatia si proiectul tehnic, la intocmirea carora firma Professional Engineering Consulting SRL a muncit in ultimele 6 luni. Acestea vor sta la baza viitoarei licitatii ce va fi lansata pentru gasirea unui constructor.

CITESTE SI: Dupa licitatiile ratate, administratia Fritz vrea sa mai creasca inca o data suma pentru stadionul de tip lego din Calea Buziasului, la 28 de milioane de euro 

Documentatia a fost supusa votului consilierilor locali.

Cladirea urmeaza sa fie ridicata in depoul STPT din zona Dambovita si va avea o suprafata de peste 650 mp. Temperatura trebuie mentinuta permanent nu mai jos de 5 grade Celsius intrucat va adaposti si aparatura electronica ce va fi utilizata la verificari si revizii de specialitate, iar aceasta trebuie sa functioneze in conditii optime.

Totodata, in interior, urmeaza sa fie instalate 12 elevatoare, cu pupitru de comanda, un pod rulant si un strung special livrat de firma care a produs tramvaiele.

FOTO: Forum STPT

Elevatoarele au ajuns la Timisoara in urma cu cateva zile.

Valoarea investitiei pentru noua hala a STPT este estimata, in documentatie, la 10.588.502,21 lei (inclusiv TVA), adica putin peste 2 milioane de euro, bani din bugetul local.

Cumparate cu bani europeni obtinuti in 2019, din iunie anul trecut si pana acum, la Timisoara au ajuns 11 tramvaie Bozankaya din comanda de 21 de garnituri, termenul limita de livrare fiind octombrie 2023.

Fiecare mijloc de transport costa 11,58 milioane de lei, cu TVA, are 30 de metri lungime si o capacitate de transport de 200 de calatori. Primele tramvaie au fost introduse pe liniile 1 si 6.

 

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Nica ce faci mai poti ?

  2. Acum cand UE doreste tramvaie trase de cai ?

  3. noaptea mintii … intai s-au achizitionat tramvaiele si dupa ani de zile (poate) se face si hala pentru reparatii. Incredibil cata lipsa de profesionalism si de viziune …

    • Pe mînă cu Robu.
      Și-au bătut joc de Timișoara, NEMERNICII

  4. Lingailor nu mai scrieti!

  5. Niște drone turcești să ne scape de USL ar trebui aduse. Tramvaiele vechi sunt suficiente

    • sa ne scape dracu de USR-istii care conduc Timisoara spre dezastru. Mama ei de viziune garnisita cu prostie de noaptea mintii. Fritz, meri unde te trimit eu cu toata gasca ta de fomisti abonati la contractele de consultanta la consultanta, la studii peste studii si alte mizerii , in pastele ma-mii voastre de incompetenti hoti, pusi pe capatuiala

      • vezi ca robulache al tau a orchestrat toata treaba cu hala si tramvaiele, nu te mai preface 😉

  6. Era nevoie doar de tramvaie noi cu climatizare dar primaria nu se putea multumi cu atat asa ca au aparut probleme cu bateriile, cu liniile si acum cu mentenanta. Banii de achizitie sunt din fonduri UE dar restul le vom plati cu varf si indesat pentru ca unii au vrut sa se dea drept vizionari…

  7. Nu vad nimic special la hala asta. Ar fii culmea ca intr-o hala de intretinere unde lucreaza oameni sa scada temperatura la 0 grade. In rest: filtre pentru praf si intrari cu cortina. Nimic special.
    Care e stirea? Ca va costa 2 mil. euro? Pai nici costul asta nu pare fantastic pentru o hala de tramvaie. Daca era pe vremea lui Lae la PNL costa 20 mil. pe putin. Daca era comandata de PSD ar fi costat 200 mil, adica mai mult decat un spital regional fictiv 😉

    • Ar *fi bine să înveți să scrii corect.

    • Când ești usr-ist te crezi tanga și dulcolax în acelas timp pentru a încerca să-ți impresionezi șefii.
      Hala nu este cu nimic deosebită față de o hală de producție, utilajele care vor fi montate în hală și vor fi folosite la mentenanța tramvaielor vor costa foarte mult și pentru ele este nevoie de cele menționate mai sus dar ziariștii de paie din Timișoara nu știu decât să dea ocazia fraierilor care se bagă in seamă posibilitatea de a debita tâmpenii.

      • Si cam cum ar trebui sa scrie stirile jurnalistii ca sa priceapa informatia si useristii fara de creier????? Nici daca scriu doar titlul si un paragraf, useristii nu-s capabili sa citeasca si sa inteleaga… ei nu pricep decat injuraturile de tip „ba p-a ma-tii” si „PNL si PSD sunt o mizerie”, iar „USR e salvarea Romaniei si Dominic Fritz idolul tuturor tampitilor”

    • bueeei usereilor, las ca a rezolvat fritzi problema curateniei prin oras, o adus cosuri destepte de la coca cola pe care peste un an tre sa le dea inapoi :)))))))))))))))))))))))) Marsh, aburitilor, inapoi la supt ciolanu ca mai aveti nitel pana in 2024

  8. Putoarea si lipsa de igienizare au devenit cronice la mijloacele de transport in comun. Datorita incompetentei celor responsabili propun ca membri din conducere 4 ore pe zi sa fie obligati sa igienizeze mijloacele de transport ptr care raspund.

  9. Acuma apar cheltuielile „ascunse”. Delicate tramvaie ne-au vandut turcii….