Doua poduri cu probleme in Timis. Masinile mai grele de 7,5 tone nu mai au voie sa le traverseze

TIMIS. Masinile care cantaresc mai mult de 7,5 tone nu vor mai putea trece pe doua dintre podurile din judet, unde vor fi facute si controale.

CITESTE SI: S-a defectat o parte a sistemului de control de securitate al Aeroportului Timisoara. Aproape 900 de pasageri afectati 

Starea de degradare in care se afla podul ce asigura trecerea peste Bega de la Bucovat spre Remetea Mare i-a determinat pe membrii Comisiei de Circulatie din cadrul Consiliului Judetean Timis sa ia decizia de a nu mai permite masinilor grele sa il traverseze.

Pana in prezent era permisa trecerea pe acest pod a autovehiculelor de pana la 12 tone.

Reprezentantii Consiliului Judetean ii indeamna pe soferi sa aleaga rute ocolitoare si spun ca in zilele urmatoare se vor face si controale.

Exista rute ocolitoare pe care soferii le pot alege si ii încurajez s-o faca, iar ca sa-i ajut sa aleaga corect voi dispune realizarea de controale zilnice cu cantarul mobil. Totodata, trebuie sa stiti ca la rectificarea bugetara din luna iulie am alocat fondurile necesare demararii constructiei unui nou pod si a unui sens giratoriu de care stiu ca este mare nevoie in zona respectiva„, a anuntat pe pagina sa de Facebook vicepresedintele CJ Timis, Cristian Mos.

Acesta este al doilea pod din Timis pe care vicepresedintele Consiliului Judetean anunta impunerea de restrictii de circulatie, dupa ce cu o zi inainte a spus ca vor fi impuse aceleasi masuri pe podul de la Parta, unul care are 67 de ani de existenta si e extrem de subred. Pe acesta nu mai e permisa trecerea masinilor de peste 7,5 tone.

In aceasta perioada i-am rugat pe colegii din aparatul tehnic al CJT sa efectueze zilnic controale pe acest pod, iar daca soferii de vehicule peste 7,5 tone vor continua sa ignore acesta limitare voi dispune inchiderea totala a traficului pe aceast pod„, spune Cristian Mos.

In zona Parta, in viitor, va fi construit un alt pod, iar cel existent va deveni unul pietonal.

Totodata va anunt ca saptamana aceasta o sa fie urcata pe SEAP documentatia necesara pentru realizarea unui nou pod – din nefericire el n-o sa fie ridicat peste noapte, acesta este motivul pentru care fac apel la o conduita responsabila din partea conducatorilor auto care frecventeaza podul de la Parta. Iar cand podul cel nou o sa fie in picioare, va invit la o plimbare pe actualul pod care o să devina pietonal si pentru biciclete„, spune vicepresedintele CJT.

Va reamintim, in urma cu o saptamana, in localitatea caraseana Constantin Daicoviciu, un pod peste Timis s-a rupt si sta sa se prabuseasca. Acesta asigura trecerea catre un sat apartinator. Circulatia masinilor pe acel pod a fost interzisa, iar autoritatile vor trebui sa il consolideze.

 

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Daca noul pod va fi cu 2 benzi, mai bine nu faceti nimic- poate in viitor vin altii care gandesc si nu sunt adeptii muncii in zadar. Au inceput sa se faca cartiere intre Remetea si Bucovat, traficul creste, in cativa ani probabil va fi o sosea cu 4 benzi. Podul va fi pentru cel putin 100 de ani, daca-l faci, fa-l cu cap. Nu ca si cum ati pus stalpii de troleibuz in Dumbravita langa sosea, stiind ca in cativa ani soseaua se va lati si vor trebui inlocuiti. Deci pod nou cu 4 benzi, trotuare si piste de biciclete, sau deloc.

  2. De acord sa faca, dar hai sa ramanem cu picioarele pe pamant, treaba cu 4 benzi e SF

  3. Cam puțin îl duce capul dacă are impresia că cu un sens giratoriu rezolvă problema acelei intersecții.

  4. Rezultatul basculantelor încărcate cu piatra și nisip care au peste 60 tone dar pt 100 lei în talon autoritățile se fac ca nu le vad.

  5. Ocoliți, doar n-ați vrea să facă USR Timiș ceva bun. Atât s-a putut și în acest mandat.
    Documentații, studii de prefezabilitate, de fezabilitate, construcții pe care alții le fac într-o săptămână la noi durează ani… apoi apare ceva asemănător cu Dealul Liliecilor și, uite așa, la final de mandat și Z-E-R-O rezultate se aruncă vina pe ăia care au fost înainte – pe PSD, pe PNL, pe Băsescu, pe Ceaușescu, etc.
    Tovarășul Moș, sunteți slab. Stați jos! Pentru azi, nota 4!