Shopping City Timisoara si World Vision dau startul campaniei Empty Classroom si invita timisorenii sa doneze rechizite si carti pentru copiii din medii defavorizate

TIMISOARA. Peste 44% dintre tinerii de 15 ani din România nu înțeleg textele citite. Din păcate, una dintre cauze este absența accesului la cărți și rechizite, conform celor mai recente statistici citate de World Vision România.

În același timp, în România nu există nicio bibliotecă în 4 din 10 școli de la sat, respectiv în 6 din 10 comune. Mai mult, cărțile de care dispun majoritatea școlilor de la sate sunt foarte vechi și uzate.

Shopping City Timișoara umple rafturile goale în perioada 30 august – 21 septembrie

Pentru a veni în sprijinul copiilor la început de an școlar, Shopping City Timișoara și World Vision România lansează Empty Classroom, campania de strângere de cărți și rechizite noi, aflată deja la a doua ediție. Toți cei care doresc să doneze cărți pentru copii (noi sau second-hand, dar în stare bună, pentru copiii din clasa 0 și până la liceu) sau rechizite (noi) sunt așteptați între 30 august și 21 septembrie în Shopping City Timișoara, într-un spațiu special amenajat.

Unde și când putem dona

Campania se va derula în perioada 30 august – 21 septembrie și va avea loc în 9 din mall-urile NEPI Rockcastle din țară: Shopping City Timișoara, Mega Mall București, Shopping City Piatra Neamț, Brăila Mall, Shopping City Târgu Mureș, Shopping City Sibiu, Shopping City Satu Mare, Shopping City Târgu Jiu și City Park Mall Constanța.

Inițiativa are ca obiectiv să ajute peste 10.000 de copii și 500 de profesori în acest an. La prima ediție, anul trecut, proiectul a venit în sprijinul a 24 de școli din 18 județe, ajungând la un număr de 7.768 de copii beneficiari.

Proiectul Empty Classroom face parte dintr-un parteneriat mai amplu al NEPI Rockcastle și al asociației, care are drept obiectiv sprijinirea copiilor din comunitățile vulnerabile din București, Ilfov, Constanța, Ialomița, Satu-Mare, Piatra – Neamţ, Mureş, Sibiu, Brăila, Galaţi, Timiș, Dolj, Gorj și Cluj.

Mai multe detalii despre campanie pot fi descoperite pe site-ul centrului comercial și pe pagina de Facebook, dar si pe Instagram.

Despre Shopping City Timișoara

SHOPPING CITY TIMIȘOARA, situat pe Calea Şagului nr. 100, deține o suprafaţă închiriabilă de 72.000 metri pătraţi și pune la dispoziția clienților săi 2.700 de locuri de parcare. Acesta găzduiește branduri de prestigiu internațional precum Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, H&M, Peek & Cloppenburg, Reserved, Cropp, House, Sinsay, C&A, New Yorker, LC Waikiki, CCC, Sport Vision, Hervis, Kenvelo, Lee Cooper, Time Out, Humanic, Office Shoes, Deichmann, Sephora, Douglas, Tom Tailor, Suvari, Teilor, Pizza Hut, Starbucks, alături de branduri românești apreciate la nivel național.

Carrefour a deschis în Timişoara primul şi singurul hipermarket din zona de vest a ţării. Magazinul se întinde pe o suprafaţă de 10.000 mp. 

În luna octombrie anului 2021, Shopping City Timișoara a lansat SPOT, o aplicație mobilă ce recompensează utilizatorii cu puncte de loialitate pentru fiecare sesiune de cumpărături, oferindu-le astfel access la oferte și beneficii exclusive, în funcție de statutul atins în program. Aplicația mobilă de recompensare a clienților loiali este disponibilă în toate cele 18 centre comerciale ale grupului NEPI Rockcastle din România. Înrolarea în program este gratuită. Aplicația SPOT este gratuită și poate fi descărcată atât din Google Play, cât și din App Store.

Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.