Opinia Timisoarei

ANPC a lansat o adresa de e-mail la care sa primeasca reclamatii de la clientii bancilor

Romanii care au rate la banci si considera ca sunt nedreptatiti in vreun fel pot face acum o sesizare la Protectia Consumatorului la o linie nou infiintata si dedicata acestui tip de probleme.

CITESTE SI: A pornit in expeditie de la Timisoara prima ambarcatiune pe Bega ce trece frontiera in Serbia, dupa mai bine de 60 de ani. ‘Vulpea’ a plecat in jurul Europei si va opri in 20 de foste si actuale Capitale Culturale 

ANPC a lansat o adresa speciala de e-mail, cu scopul de a veni în sprijinul consumatorilor care identifica elemente menite sa le afecteze direct interesele si sa îi determine sa ajunga într-o situatie financiara dificila, in timpul derularii unui credit bancar contractat, scrie antena3.ro.

La spsf@anpc.ro consumatorii pot semnala probleme de tipul:

– cresterea exagerata a ratelor si, ca atare, a gradului sau de îndatorare, fata de momentul contractarii creditului

– cresterea nejustificata a dobanzii aplicate pentru rambursarea creditului, comparativ cu prevederile contractuale

– prezentarea, la momentul ofertarii, doar a solutiei de rambursare cu rate egale (ponderea în rata fiind de 75% dobanda si 25% sold principal), fara a i se pune la dispozitie mai multe posibilitati de rambursare pentru a alege, este spsf@anpc.ro.

Cei care vor sa semnaleze astfel de situatii trebuie sa transmita pe adresa de mail scanarea urmatoarelor documente:

– contractul si scadentarul initial;

– valoarea actuala a ratei;
– notificarile primite de la banca;

– venitul net al titularului, la momentul contractarii si în prezent;

– corespondenta pe care ati avut-o cu banca.

Va reamintim, de la inceputul anului pana in prezent, inspectorii de la Protectia Consumatorului a sanctionat 19 banci pentru practici comerciale inselatoare in privinta contractelor de creditare pe termen mediu si lung.

Exit mobile version