TIMISOARA. Studentii economisti ai Universitatii de Vest vor invata, in cadrul proiectului „Economia de la A la Noi“ ce inseamna o cariera de succes in afaceri si care sunt parghiile de care trebuie sa se foloseasca sa aiba succes.
Organizatia Studentilor din Universitatea de Vest din Timisoara – OSUT, impreuna cu Facultatea de Economie si de Administrare a Afacerilor si Fundatia Oeconomica Timisiensis organizeaza, in perioada 30 martie – 6 aprilie, proiectul Economia de la A la Noi.
La conferinta de deschidere, “Busola pentru cariera ta”, vor vorbi Florin Cerna – reprezentant al companiei PriceWaterhouseCoopers, Alexandru Burtea – reprezentant al Bancii Nationale a Romaniei, Daniel Ghiurutan – anteprenor din mediul de afaceri si Ovidiu Megan – decanul facultatii.
Economia de la A la Noi este un proiect al Organizatiei Studentilor din Universitatea de Vest din Timisoara (OSUT), aflat la a 4-a editie, care are ca scop principal realizarea unui mediu adecvat in care notiunile teoretice se imbina cu practica si impreuna creeaza experiente utile studentului economist. 140 de tineri pasionati de economie vor participa la 7 workshop-uri, in urma carora vor acumula competente practice in domeniu.
„Workshop-urile urmaresc dezvoltarea abilitatilor necesare pentru realizarea cu succes a situatiilor de Vanzare si Negociere, obtinerea unor sfaturi si trucuri dezvaluite in cadrul workshop-ului de Accounting, dobandirea unor cunostinte esentiale legate de Finance, money and payments, cunoasterea ABCedarului unui Antreprenor, dezvoltarea abilitatilor necesare pentru a sustine eficient Discursuri Publice, constientizarea importantei timpului si a ”prieteniilor” strategice in cadrul workshop-ului de Time management & social networking precum si luarea deciziilor potrivite de-a lungul Primilor pasi in povestea carierei tale“, ne-a spus Flavia- Maria Micu, coordonatorul proiectului.
Programul isi propune sa atinga mai multe obiective: dobandirea unor cunostinte practice si competente transversale, aplicarea practica a cunostintelor teoretice precum si crearea unui spatiu de dialog pe teme interesante ale mediului de afaceri.