TIMISOARA. Asa cum opiniatimisoarei.ro va anunta inca de acum cateva zile, circulatia va fi din nou inchisa pe strada Popa Sapca, aceasta pentru a se face ultimele lucrari in zona pasajului, inainte de inaugurarea oficiala.
Astfel, soferii vor trebui sa gaseasca rute alternative pentru urmatoarele saptamani. Chiar de luni, traficul va fi blocat.
„De luni vor incepe lucrarile la Popa Sapca. Luni dimineata va fi inchis si nu se va mai deschide decat la inaugurare, la sfarsitul lunii mai. Tot va fi inchis pe parcursul lunii mai. De indata ce lucrarile vor fi finalizate ne vom bucutra de str Popa Sapca, de Demetriade. Deja sunt plantati vreo 300 de castani, se lucreza la trotuare, la spatii verzi, se va ajusta acea trecere la intrarea in pasaj, dar corectia se face cu straturile urmatoare de asfalt„, a explicat primarul Nicolae Robu.
Practic, traficul va fi oprit intre intersectia de la Punctele Cardinale si pana la sensul giratoriu de la Openville.
„De la Punctele Cardinale pana la sensul de la mall va fi blocat. Mai mult, se va incepe constructia tunelului (de sub Openville, n.r.), se va face pasajul subteran in zona, probabil nu se va mai circula nici din sensul giratoriu pana la Piata Consiliul Europei prin parcare mall-ullui. Vor sa faca rapid si ei partea lor si incepe constructia. Acolo se iese din subteran putin si se va intra din nou in Circumvalatiunii„, a mai spus primarul Timisoarei.
Edilul a explicat din nou cum se va circula prin viitoarea ruta subterana de la Timisoara.
„Cum vii pe breteaua dintre Demetriade pana la benzinaria Gazprom, continua inelul 2 prin parcarea mallului. Vreo 40 de m de drum este amenajat de noi in cadrul acest proiect. Incepand de acolo incepe pasajul, o banda pe sens si se va iesi inainte de Piata Consiliul europei. Va permite si la suprafata niste constructii. Investitorul de la Openville plateste Studiul de Fezabilitate si Proiectul Tehnic pentru pasajul nr 2, pe care il vom face noi pe sub Piata Consiliul Europei pana pe Circulmvalatiunii. O varianta este sa fie o banda pe sens, alta varianta este sa avem ramificatii si spre Calea Torontalului si pe Aradului. Este si o alta varianta in dezbatere, cu pasaj subteran pe doua niveluri, ca sa ai toate conexiunile posibile in ambele sensuri, pentru fiecare conexiune, si fara intersectii. Asta ar fi mult mai complex si presupun mult mai costisitor. In acest an vrem sa dam drumul la licitatie si la pasajul nr 2„, a explicat Nicolae Robu.