TIMISOARA. Timisorenii nu mai tolereaza neregulile si tot mai des atunci cand intalnesc o problema in calitate de clienti merg sa o raporteze si celor de la Protectia Consumatorului.
Numai in ultima luna, inspectorii au primit sute de plangeri din partea timisorenilor. Comisarii au facut zeci de controale, au suspendat activitatea unor firme sau le-au inschis definitiv.
„In septembrie discutam despre 568 de documente incheiate deja, procese verbale, un numar de 498 de reclamatii inregistrate doar in septembrie si amenzi in valoare de 712.500 lei. Mai mult decat atat, s-au aplicat masuri complementare, respectiv 88 de opriri temporare a prestarii serviciilor si 8 inchideri definitive sau
pe perioada determinata„, a declarat Sorin Susanu, seful ANPC Timis.
Numarul de reclamatii venite din partea timisorenilor ar putea creste in urmatoarea perioada, odata cu apropierea sezonului rece si a lunii cadourilor.
„Asta nu face decat sa oglindeasca numeroasele probleme descoperite de noi pe de-o parte, pe de alta parte increderea majora care cred ca o au timisorenii in institutuia noastra, deoarece ne adreseaza asa de multe sesizari… este posibil ca numarul plangerilor sa creasca, pentru ca odata cu cresterea numarului de interactiuni intre consumator si agentul economic este foarte posibil si acesta sa descopere mai mult. Pe de alta parte si agentii economici sa inceapa sa inteleaga ca legislatia este valabila pentru toata lumea„, a declarat seful ANPC Timis, Sosin Susanu.