Astfel, Aeroportul International Timisoara, dispune de un sistem de informare al pasagerilor pe 4 categorii: audio si video/vizual – modalitati prin care informatiile pot fii accesate de catre pasagerii aflati in incinta aerogarii, call-center – sistem care are rolul de a prelua apelurile telefonice ale persoanelor care doresc informatii despre zboruri, website – modalitate de cautare a informatiei oferite in timp real, prin intermediul internetului. De asemenea, in incinta aerogarii, in zona publica, exista un ghiseu de informatii.
Sistemul audio de sonorizare cuprinde 150 de difuzoare si coloane acustice pozitionate in toata suprafata aerogarii, 13 console de apel in zona de check-in, 12 console de apel in zona portilor de imbarcare, 1 consola de apel in zona informatiilor. Datorita imbunatatirii sistemului de sonorizare, aceste console sunt cu zona selectabila, adica, in functie de interesul operational si al pasagerilor, se poate selecta in mod direct zona de apel unde se va face anuntul. Astfel, informatiile pot fi accesate de catre pasageri in toate cele 7 zone de acces (Publica, Sosiri Externe, Plecari Externe, Plecari Interne, Sosiri Interne, Tranzit, Non-Schehen si Salon Oficial).
Sistemul video este reprezentat de o tabela electronica de afisaj cu informatii in timp real, situata in zona publica si 44 monitoare de diferite dimensiuni pentru informarea pasagerilor pentru sosiri/plecari curse.
Cel de-al 3-lea sistem, cel de call-center functioneaza in permanenta inlocuind astfel centrala telefonica clasica. Serviciul de call-center, efectuat de o firma specializata, are rolul de a prelua apelurile persoanelor care doresc informatii despre zboruri si este capabil sa faca legaturi catre numerele de interior ale aeroportului.
Nu in ultimul rand, pagina de internet a aeroportului, www.aerotim.ro, ofera toate informatiile necesare pasagerilor in timp real.