TIMISOARA. De la SMS-uri, la conferinte de presa saptamanale si intr-un final la briefinguri de presa in fiecare zi! Primarul Nicolae Robu IUBESTE sa fie in centrul atentiei, asa ca a stabilit intalniri zilnice cu mass-media din Timisoara. Jurnalistii merg in fiecare zi in cladirea de pe C.D. Loga pentru a afla, “in premiera”, cele mai noi „idei” ale primarului liberal.
Si daca tot vrea sa fie cu orice pret in centrul atentiei si mediatizat pana peste poate, edilul tine mult la imagine si la felul in care „da la televizor”. Atat angajatii Primariei Timisoara, cat si ziaristii sunt obisnuiti deja cu preocuparea numarul 1 a lui Nicolae Robu: aceea de a-si studia fiecare suvita de par inainte ca operatorii de televiziune sa deschida camerele video.
Este de notorietate ca din cochetaria masculina a primarului Timisoarei nu lipsesc vopselurile de par pe care le foloseste cu regularitate pentru a arata mai tanar, si chiar el a recunoscut acest lucru inca din campania electorala cand, intrebat de ziaristi de ce isi coloreaza pletele, le-a explicat ca, de fapt, apeleaza la… un „gel estompator”, mai precis la un nuantator.
Asadar, oriunde depisteaza o oglinda, Nicolae Robu, trage un ochi pentru a se asigura ca totul este in ordine. Iar in prima zi la primaria Timisoara, inainte sa intre in biroul unde il asteptau ziaristii, edilul a cerut o oglinda sa-si aranjeze… parul. De altfel, a fost surprins si in alte institutii pe cand isi aranja freza, pentru a da bine la televizor. S-a folosit chiar de oglinda unui… hidrant. (Vezi FOTO)
***
NOTA: Articolele din categoria BARFE sunt considerate ca facand parte din genul publicistic pamflet si trebuie tratate ca atare!