TIMISOARA. La final de program Capitala Europeana a Culturii, Centrul de Proiecte al Primariei Timisoara cumpara studii de piata si monitorizare culturala.
La 1 noiembrie a lansat licitatia in cautarea unei firme care sa realizeze documentatia de evaluare a rezultatelor si impactului titlului de capitala culturala la Timisoara, aceasta fiind o cerinta a Comisiei Europene.
Studiile pe care Centrul de Proiecte al administratiei Fritz trebuie sa le realizeze au fost impartite in 3 loturi: Servicii necesare realizarii studiului sociologic ‘Evolutia scenei culturale si creative a Timisoarei in contextul Programului cultural national Timisoara – Capitala Europeana a Culturii in anul 2023’, Servicii necesare realizarii studiului sociologic ‘Participarea publicului in Programul cultural national Timisoara – Capitala Europeana a Culturii in anul 2023’ si Servicii necesare realizarii studiului sociologic ‘Guvernanta Programului cultural national Timisoara – Capitala Europeana a Culturii in anul 2023’.
Conform anuntului din Sistemul Electronic de Achizitii Publice, Centrul de Proiecte al Primariei Timisoara este dispus sa cheltuie pentru aceste documentatii 877.250 lei fara TVA, adica aproximativ 200.000 de euro cu TVA.
Marti, la termenul limita, au fost depuse nu mai putin de 7 oferte din partea unor institute, firme si UVT, toate dornice sa se ocupe de unul, doua sau chiar de toate cele 3 loturi de servicii si sa realizeze documentatiile.
1. Metro Media Transilvania Studii Sociale Sondaje Marketing si Publicitate
2. ACZ Consulting
3. Encore Research
4. Institutul Roman pentru Evaluare si Strategie
5. Synesis Partners
6. Cult Market Research
7. Asociere Universitatea de Vest Timisoara cu Institutul Intercultural Timisoara
Ofertele celor 7 entitati de mai sus au intrat in evaluare tehnica la Centrul de Proiecte al Primariei Timisoara.