Câte documente sunt înregistrate anual în instituția dumneavoastră? Cât de des se depășește termenul de răspuns al unei sesizări a cetățenilor sau de eliberare a unei cereri? De câți angajați ar mai fi nevoie în organizație pentru a putea ajunge la un flux de lucru rapid și eficient?
Peste 500 de primării și-au eficientizat procesele de lucru și au redus semnificativ birocrația în ultimii 5 ani, utilizând soluția Regista. Cei interesați sunt invitați să discute cu echipa noastră în cadrul Caravanei Regista, care va ajunge în județul Timiș în zilele de 29, 30 iunie și 1, 2 iulie.
Aplicația este dezvoltată de Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, specializat în dezvoltarea de soluții și servicii de transformare digitală. Zitec este una dintre puţinele companii româneşti recunoscută oficial ca Partener Gold Microsoft și este certificată conform Standardului ISO 9001:2015 pentru Sistemul de management al calității.
Regista automatizează activitatea din instituțiile publice, facilitând atât o comunicare optimă între departamente, cât și între funcționari și cetățeni, pentru o rezolvare rapidă și mult mai organizată a solicitărilor primite. Pentru a sprijini şi accelera procesul de digitalizare în special în contextul actual, oferim autorităţilor locale trei luni de licenţă gratuită pentru aplicaţiile de Managementul documentelor şi e-Guvernare „Regista”.
Prin modulele de registratură electronică și managementul documentelor, Regista asigură evidența registrului de intrări și ieșiri al organizației, gestionarea fluxului de lucru și verificarea stadiului de rezolvare a sarcinilor, într-un mod rapid și eficient.
Regista este prima aplicație care respectă Codul administrativ și care facilitează comunicarea online dintre cetățeni și instituțiile publice prin portalul public e-Guvernare. Prin acesta, este acoperită o paletă largă de nevoi, de la consultarea documentelor publice, trimiterea de cereri online, până la depunerea de sesizări. În plus, echipa Regista oferă consultanță gratuită pentru integrarea aplicației Ghiseul.ro în portalul public e-Guvernare al primăriilor înrolate. Astfel, cetățenii își pot plăti taxele, impozitele sau amenzile mult mai ușor, online și în siguranță, direct pe site-ul primăriei de care aparțin.
În contextul în care prin OUG 38/2020, toate autoritățile și instituțiile publice trebuie să pună la dispoziția cetățenilor portaluri online în vederea primirii documentelor electronice, Regista dispune de modulul Formulare electronice. Acesta permite completarea și trimiterea online a cererilor necesare pentru eliberarea de certificate, autorizații și alte documente precum certificatul de atestare fiscală, adeverința de rol agricol sau certificatul de evaluare pentru obținerea asistenței sociale. Odată cu rezolvarea cererii, documentul emis se trimite automat pe e-mailul solicitantului.
Totodată, aplicația permite integrarea secțiunii Monitorul Oficial Local pe website-urile primăriilor, prin care se publică automat documentele și informările publice, fără a fi necesare activități suplimentare în panoul de administrare a website-ului, reducând astfel considerabil timpul alocat acestei activități.
Optând pentru registratura online, cetățenii au posibilitatea să verifice de acasă sau de la birou starea cererilor depuse, ceea ce scade semnificativ numărul cozilor formate la ghișeele instituțiilor. De asemenea, prin intermediul portalului, se pot trimite online sesizări pentru o gamă largă de aspecte identificate de către cetățeni, ce țin de viața de zi cu zi a localității, precum: parcări neregulamentare, semnalizare rutieră, transport public, iluminat și multe altele.
„Am apelat cu încredere la portalul public e-Guvernare al aplicației Regista, care ne-a ajutat să facilităm modalitatea de lucru a funcționarilor din cadrul Primăriei Buziaș. Aplicația este ușor de folosit și foarte eficientă pentru întregul personal. Acest pas ne ajută, de asemenea, să comunicăm mult mai bine cu cetățenii, fără ca aceștia să fie nevoiți să se deplaseze la sediul primăriei. Acum, locuitorii orașului verifică de acasă starea unei cereri înregistrate, pot depune cereri și formulare online și pot consulta documentele publicate în Monitorul Oficial Local. În plus, modulul de sesizări online s-a dovedit a fi de un real ajutor atât pentru cetățeni, cât și pentru autorități. Toate neregulile la nivel de localitate sunt abordate în timp real și sunt foarte ușor de manageriat datorită hărții interactive a orașului, din platforma Regista. Soluția noastră pentru digitalizarea instituției în condiții de siguranță, sporind eficiența modului de lucru, este Regista”, a declarat Sorin Munteanu, Primarul orașului Buziaș, județul Timiș.
Pentru a afla mai multe informații despre funcționalitățile aplicației și cum poate îmbunătăți Regista activitatea instituției publice sau a companiei din care faci parte, scrie-ne pe adresa contact@regista.ro sau intră pe https://regista.ro/#solicita-demo și solicită un demo gratuit.