Unii antreprenori au avut curajul sa puna in practica si cele mai neobisnuite ganduri. Rezultatul este format, in multe cazuri, din sase zerouri.
Toti copiii vor sa primeasca cadouri de la Mos Craciun si multi dintre ei vor chiar sa corespondeze cu el. Este un lucru cunoscut de toata lumea, dar numai un american a stiut sa transforme aceasta certitudie intr-un business de milioane.
In 2002, Byron Rees a lansat „Santa Mail” un serviciu unic pe piata care ofera copiilor posibilitatea de a trimite scrisori lui Mos Craciun. Suportand un cost de 9,95 de dolari, sute de mii de parinti din intreaga lume si-au bucurat copiii cu un raspuns personalizat de la Mosul.
Potrivit site-ului oficial al companiei, Santa Mail a raspuns la peste 300.000 de scrisori, veniturile generate ajungand la aproximativ 30 de milioane de dolari.
Vand pixeli!
In 2005, Alex Tew, un student englez de numai 21 de ani, disperat ca nu are bani pentru a-si continua studiile, a avut geniala idee de a crea un site cu scopul publicitar.
Tew a decis sa vanda milioane de pixeli pe un site web cerand 1 dolar pe bucata, cumparatorii avand posibilitatea sa adauge propria imagine, logo sau banner si, optional, link catre site-ul propriu.
Investitia initiala s-a ridicat la 50 de euro, iar prima comanda a venit dupa trei zile de la lansarea site-ului. Pana la sfarsitul lunii, Million Dollar Homepage a primit 250.000 dolari.
La 1 ianuarie 2006, Tew a anuntat ca, deoarece cererea a fost atat de mare pentru ultimii 1.000 de pixeli, va face lictiatie pe eBay. The Home Million Dollar facut un profit total brut de 1.037.100 dolari in cinci luni, potrivit Financial Times.
Doggles – ochelarii de soare pentru catelul tau!
Afacerea cu ochelari de soare pentru caini a lui Ken si Roni di Lullo a depasit pragul de un milion de dolari, vanzarile celor doi IT-isti din California, SUA, crescand extrem de rapid dupa ce presa a facut publica inventia lor, in 2002.
Potrivit entrepreneur.com, cei doi s-au apucat sa confectioneze ochelari de soare pentru caini inca din 1997, insiprati fiind de propriul animal de companie. Initial, au folosit inventia pentru uzul propriu, dar incurajati de alti posesori de caini dorinici sa isi doteze patrupedele cu protectie impotriva razelor solare, au inceput sa comercializeze produsul sub brandul Doggles.
Acum, compania detinuta de familia di Lullo, MidKnigh vinde, pe langa ochelarii care i-a facut celebrii, si alte produse destinate cainilor, atat prin magazinul virtual propriu cat si prin intermediul altor centre dedicate sau cataloage.
Oasele false de 2.5 milioane de dolari pe an
Potrivit traditiilor americane, pentru a fi norocosi, de Craciun sau Ziua Recunostintei adultii si copiii trebuie sa rupa un os. Ken Ahroni a rupt un os norocos acum 12 ani cand si-a dat seama, in timpul unei petreceri de Ziua Recunostintei, ocazie cu care isi sarbatorea si ziua de nastere, ca poate castiga bani producand oase false.
Asa s-a nascut Lucky Break Wishbone Corp. Compania produce acum in jur de 30.000 oase pe zi, mare parte din ele personalizate, pe care le vinde in special companiilor. Vanzarile anuale ajung la peste 2,5 milioane de dolari pe an.
Pungi pentru scutece
O mama a trei copii face sute de mii de dolari anual dintr-o afacere pornita dintr-o nevoie personala. Pentru ca nu avea unde depozita scutele murdare atunci cand calatorea, Christina Rein s-a gandit ca o geanta speciala care arata si bine i-ar fi utila si ei si altor mame.
Asa ca, in2004 a pus bazele propriei afaceri, Leigh&Company, care comercializeaza pungi pentru scutece. O afacere de sute de mii de dolari.