TIMISOARA. În noiembrie, dragostea de shopping plutește în aer. Pe 11 noiembrie, Shopping City Timișoara anunță startul campaniei Black Friday de senzații, cel mai mare eveniment de reduceri ce reunește toate centrele comerciale din grupul NEPI Rockcastle, cu oferte speciale și reduceri de prețuri de până la 70% în magazinele preferate, dar și cu premii și extra beneficii garantate pentru clienții care își instalează aplicația SPOT.
Probează, simte, iubește
Anul acesta, sub conceptul „Black Friday de senzații”, centrele comerciale creează un univers senzorial în care clienții sunt invitați să vină în magazine și să-și antreneze toate simțurile: să vadă, atingă, să miroasă, să guste, astfel încât să iubească necondiționat tot ce își achiziționează.
Veștile bune continuă! Iubitorii de shopping vor avea ocazia sa descopere în avans, în cadrul centrului comercial, o serie de oferte de Black Friday disponibile de pe 10 noiembrie, în intervalul orar 20:00-22:00. Toate aceste noutăți și beneficii oferite de Shopping City Timișoara se găsesc în aplicația mobilă SPOT, fiind disponible tuturor celor care o descarcă pe telefoanele mobile.
Promoții Black Friday care pot depăși 50% la Shopping City Timișoara
Printre reducerile spectaculoase de Black Friday anunțate de Shopping City Timișoara se numără cele de la brandurile Noriel, Flanco, C&A și multe altele, care au pregătit discount-uri ce pot depăși chiar și 50% din prețul inițial.
La Noriel și SMYK, reducerile sunt deja în toi. Până pe 17 noiembrie, Noriel are discounturi de până la 70% la jucăriile selecționate, în timp ce la SMYK ofertele ajung la -50% până pe 20 noiembrie.
În magazinul Nala, seturile cadou au 40% reducere în perioada 11-18 noiembrie. Și Douglas oferă până la 40% reducere în perioada 11-13 noiembrie la peste 100 de produse.
Din 11 noiembrie, magazinul Hervis vine cu -20% la o selecție de produse. Tot 20% reducere oferă și magazinele Cupio (11-13 noiembrie) și Reserved (doar pe 11 noiembrie), la produsele cu preț întreg.
La CCC, în perioada 9 – 10 noiembrie, orice produs beneficiază de -25% la orice la cumparaturi de minimum 179,99 lei. Promoția este disponibilă pentru membrii Clubului CCC. Între 11 și 13 noiembrie, aceeași promoție este valabilă pentru toți clienții.
Magazinul C&A are până la -50% ofertă de sezon la articole selecționate, în perioada 9-13 noiembrie.
Magazinul Flanco începe Black Friday în perioada 21-30 noiembrie, cu până la 60% reducere la categoriile cele mai importante: telefoane, tablete, televizoare, căști, boxe, gadgets și smartwatch, aparate de cafea, aspiratoare robot, uscătoare și mașini de spălat, frigidere.
Premii garantate în aplicația SPOT, de Black Friday
Iar pentru că ofertele nu vin niciodată singure, în perioada 11-13 noiembrie, vizitatorii se vor bucura de premii garantate prin aplicația SPOT. Astfel, la cumpărături de minimum 400 lei în magazine, clienții pot scana bonurile în aplicația SPOT, în secțiunea „Răzuiește și câștigă”, pentru a primi garantat un premiu.
Dintre premiile puse la bătaie, amintim: un Iphone 14, o trusă de coafat Multistyler DYSON Airwrap Complete Long, un parfum Tom Ford Vanilla, dar și ursuleți de pluș, mingi antistres, lumânări parfumate, produse My Geisha sau vouchere cadou de 50 sau 75 lei.
Ce este aplicația SPOT și cum se instalează?
Experiența de shopping de Black Friday este completă doar cu SPOT, aplicația de recompensare a clienților loiali din Shopping City Timișoara. Aplicația este gratuită și poate fi descărcată atât din Google Play, cât și din App Store.
După descărcarea SPOT, utilizatorii trebuie să își creeze un cont și să se autentifice în aplicație. Fiecare sesiune de cumpărături le va aduce utilizatorilor puncte de loialitate cu ajutorul cărora aceștia vor avea acces la oferte și beneficii exclusive, în funcție de statutul atins în programul de fidelizare My Spot.
Pentru a obține punctele de loialitate, aceștia trebuie doar să scaneze bonul aferent fiecărei sesiuni de cumpărături. Utilizatorii SPOT pot folosi aplicația și pentru alte 16 centre comerciale din portofoliul NEPI Rockcastle* din țară. Clienții au opțiunea de a selecta în aplicație mall-ul favorit pe care îl vizitează în mod frecvent, dar și posibilitatea de a folosi beneficiile acumulate în oricare alt centru comercial NEPI Rockcastle.
Centrele comerciale din grupul NEPI Rockcastle care fac parte din aplicație: Mega Mall București, Promenada Mall, Shopping City Sibiu, Promenada Sibiu, Shopping City Timișoara, City Park Mall Constanta, Brăila Mall, Shopping City Galați, Shopping City Târgu-Jiu, Severin Shopping Center, Shopping City Deva, Shopping City Piatra Neamț, Shopping City Satu Mare, Shopping City Târgu Mureș, Ploiesti Shopping City, Shopping City Râmnicu Vâlcea, Vulcan Value Centre.
Despre Shopping City Timișoara
SHOPPING CITY TIMIȘOARA, situat pe Calea Şagului nr. 100, deține o suprafaţă închiriabilă de 72.000 metri pătraţi și pune la dispoziția clienților săi 2.700 de locuri de parcare. Acesta găzduiește branduri de prestigiu internațional precum Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, H&M, Peek & Cloppenburg, Reserved, Cropp, House, Sinsay, C&A, New Yorker, LC Waikiki, CCC, Sport Vision, Hervis, Kenvelo, Lee Cooper, Time Out, Humanic, Office Shoes, Deichmann, Sephora, Douglas, Tom Tailor, Suvari, Teilor, Pizza Hut, Starbucks, alături de branduri românești apreciate la nivel național.
Carrefour a deschis în Timişoara primul şi singurul hipermarket din zona de vest a ţării. Magazinul se întinde pe o suprafaţă de 10.000 mp.
În luna octombrie anului 2021, Shopping City Timișoara a lansat SPOT, o aplicație mobilă ce recompensează utilizatorii cu puncte de loialitate pentru fiecare sesiune de cumpărături, oferindu-le astfel access la oferte și beneficii exclusive, în funcție de statutul atins în program. Aplicația mobilă de recompensare a clienților loiali este disponibilă în toate cele 18 centre comerciale ale grupului NEPI Rockcastle din România. Înrolarea în program este gratuită. Aplicația SPOT este gratuită și poate fi descărcată atât din Google Play, cât și din App Store.