TIMISOARA. Cel mai mare eveniment de shopping al verii are loc mâine seară la Shopping City Timișoara. Începând cu orele 20:00, centrul comercial taie prețurile și se transformă în destinația de reduceri a pasionaților de modă și nu numai.
Shopping Night le va aduce vizitatorilor Shopping City Timișoara discounturi exclusive la mii de articole vestimentare, dar și o mulțime de surprize și cadouri. Toate magazinele rămân deschise până la miezul nopții, iar Peek&Cloppenburg le va oferi clienților o reducere suplimentară de 20% la toate produsele ce sunt, deja, la preț redus (promoția are loc între orele 21:00 – 23:30).
În plus, toți clienții care fac cumpărături de minimum 300 de lei în aceeași zi primesc cadou un voucher de 30 de lei (un singur premiu pe campanie). De asemenea, fiecare bon de cel puțin 100 de lei înseamnă o șansă în plus la tombola pentru unul dintre cele 10 abonamente la Untold, oferite săptămânal.
Iar pentru cei care iau shoppingul foarte în serios, Shopping City Timișoara a pregătit o surpriză de poveste: primii 20 de clienți care fac cumpărături de cel puțin 1.500 de lei la Shopping Night primesc și un abonament general la festivalul Neversea. Nu trebuie decât să meargă cu bonurile fiscale din intervalul 20:00 – 24:00 la InfoDesk și să își pregătească noile ținute pentru 4 nopți de distracție (fiecare client poate beneficia de un singur premiu instant pe întreaga perioadă a campaniei).
Și, cum fashion is fun, vizitatorii o vor putea cunoaște și pe Ioana Grama, fashion blogger, care nu putea lipsi de la cel mai mare eveniment de reduceri al verii. Iar pentru ca experiența de „petrecere la cumpărături” să fie completă, un cocktail bar le va sta la dispoziție clienților, cu mixuri pentru toate gusturile.
Lista completă a reducerilor din cadrul Shopping Night pot fi obținute de pe site-ul Shopping City Timișoara, precum și de pe pagina de Facebook.
Shopping City Timisoara, cel mai mare și mai modern centru comercial din vestul țării, situat pe strada Şagului nr. 100, deține o suprafaţă închiriabilă de 72.000 metri pătraţi și pune la dispoziția clienților săi 2.700 de locuri de parcare.
Acesta găzduiește branduri de prestigiu internațional precum Zara, Bershka, Stradivarius, Stradivarius Man, Pull&Bear, H&M, Peek & Cloppenburg, Reserved, Cropp, House, Sinsay, C&A, New Yorker, Koton, LC Waikiki, CCC, Orsay, Motivi, Sport Vision, Hervis, Kenvelo, Lee Cooper, Time Out, Adidas, Pandora, Office Shoes, Deichmann, Sephora, Douglas, Pupa, Tom Tailor, Colins, Suvari, Teilor, Pizza Hut, Starbucks, alături de branduri românești apreciate la nivel național.
Carrefour a deschis în noul mall din Timişoara primul şi singurul hypermarket din zona de vest a ţării. Magazinul se întinde pe o suprafaţă de 10.000 mp.
În plus, timișorenii au acces la cel mai mare cinematograf multiplex Cinema City din afara Capitalei, cu 13 săli dotate cu cele mai noi tehnologii 3D, precum și conceptele revoluționare IMAX și 4DX. Centrul comercial cuprinde zone generoase de petrecere a timpului liber, cafenele, o sală de fitness ultramodernă,
dotată cu piscină semi olimpică, alături de zone de bowling, billiard, casino și un food-court foarte generos cu restaurante pentru toate gusturile.