TIMISOARA. Daca in 2014 Timisoara a fost orasul santierelor, despre 2015 putem spune cam acelasi lucru. Primarul Nicolae Robu anunta ca deschide alte santiere, pe strazi importante din oras. Strada Popa Sapca este una dintre importantele artere de circulatie care se inchide traficului o buna perioada din 2015. Motivul? Vor incepe lucrarile la pasajul CFR pe sub calea ferata.
Edilul-sef spera sa gaseasca bani in bugetul local pentru largirea strazii Popa Sapca la 4 benzi si reabilitarea pasajului, pasajul Jiul si cel care se va construi de la zero la Solventul urmand sa se faca din fonduri europene. Sau cel putin asa spera edilul-sef.
“Vom incepe lucrarile la Popa Sapca, in 2015, acela va fi un santier greu. La Jiul nu putem acum, este mai complicat, pentru ca trenurile fac manevre sus. Altfel tentatia mea este sa facem Jiul, pentru ca este mult mai ieftin si mult mai usor de facut. Studiile arata ca totusi nu ar fi mai stringent Jiul decat Popa Sapca. Sunt lucrari mari, care trebuie facute. Daca nu le facem pe toate, nu vom avea toate beneficiile de pe urma celor pe care le facem. Spre exemplu, noi vom da in curand in folosinta complet intersectia Michelangelo, dar nu ne putem bucura din plin de fluenta pe care o asiguram acolo pana nu asiguram descarcare si spre Popa Sapca si spre Take Ionescu, una la alta capacitate decat cea actuala. Suta la suta deschidem in 2015 santier pe Popa Sapca, acolo vom inchide de tot traficul, nu se va putea lucra altfel”, ne-a declarat primarul Nicolae Robu.
Studiu de fezabilitate avem, mai ramane doar sa fie alocati banii, iar licitatia poate fi demarata. Conform estimarilor, este nevoie de 15,2 milioane de euro. Ramane de vazut insa cat le va lua muncitorilor sa largeasca pasajul pe sub calea ferata de pe strada Popa Sapca.