TIMISOARA. Capitala Culturala din 2021 trece la un nou nivel din punct de vedere al birocratiei.
CITESTE SI: Bani de la stat pentru firmele care angajeaza tineri, la Timisoara. Ce conditii sunt?
Vrei aprobare pentru un eveniment sau un protest pe domeniul public? Nu este nicio problema. Poti uita de statul la cozi la ghisee sau de asteptarea aprobarii, deoarece poti face toate acestea din fotoliul de acasa ori din scaunul de la birou in fata calculatorului.
Sistemul a fost prezentat de city manager-ul Robert Kristoff, pe pagina sa de Facebook.
„1. Se acceseaza formularul online disponibil pe http://www.primariatm.ro/evenimente/ si se completeaza campurile obligatorii (nu mai e nevoie de nicio foaie semnata) si se trimite solicitarea
2. Automat sistemul va trimite pe adresa de e-mail indicata de solicitant, nr. de inregistrare al cererii
3. Dupa sedinta din fiecare miercuri a Comisiei de Ordine Publica, in functie de decizie, se va trimite automat un raspuns solicitantului. Acesta poate fi aviz negativ si motivul respingerii, solicitare de clarificari sau aviz pozitiv. Daca raspunsul este pozitiv se va atasa si avizul scanat, astfel nefiind nevoie sa mai vina cineva la primarie dupa el.
Practic, se vor putea primi aprobari pentru evenimente fara sa se petreaca nici macar 1 minut in primarie, solicitarea putand fi transmisa chiar si de pe telefonul mobil„, scrie pe pagina sa de socializare Robert Kristoff.
Depunerea cererilor nu este singura noutate pe care a anuntat-o city managerul Timisoarei.
„Un alt element important si de noutate este ca toate evenimentele aprobate vor aparea intr-un calendar. Astfel turistii si cetatenii pot vedea in timp real toate evenimentele de pe domeniul public din oras iar organizatorii de evenimente pot vedea daca o locatie este ocupata sau nu inainte sa depuna o cerere„, spune Robert Kristoff.
Programul lansat de Primarie va fi imbunatatit si in curand va avea si o varianta in limba engleza.