In acelasi timp, anul trecut cifra de afaceri preliminata a CNADNR a fost de 840,13 milioane lei, in crestere cu 11,6% fata de 2009, cand rulajul a fost de 752,46 milioane lei.
Pentru acest an, Compania de Drumuri estimeaza atingerea unei cifre de afaceri de 946,11 milioane lei. Totodata, CNADNR preconizeaza ca in 2010 a trecut pe profit, cu un castig de 624.270 lei, dupa ce in 2009 a avut pierderi de 528,19 milioane lei, insa mentioneaza ca balanta contabila nu a fost definitivata.
In ceea ce priveste numarul de kilometri de autostrada care vor fi deschisi circulatiei pana la finele anului, CNADNR estimeaza ca soferii vor mai circula pe inca 117 kilometri, respectiv Cernavoda-Medgidia (19,25 km), Medgidia-Constanta (31,5 km), Arad-Timisoara (32,25 km) si centurile la nivel de autostrada Constanta (22 km) si Arad (12,25 km).
La capitolul kilometri de drumuri nationale modernizati, compania sta ceva mai bine, si anume 238,6 kilometri vor putea fi utilizati pana la sfarsitul anului. Lucrarile sunt finantate fie de la BEI, respectiv DN 66 (de la Petrosani la Simeria), DN 19 (intre Oradea si Satu Mare), fie de la bugetul de stat (DN 2D si un pasaj pe DN 19), sau cu finantare europeana, prin ISPA (DN 6 pe o portiune de 16 kilometri in apropierea Drobetei Turnu Severin).
Anul trecut, CNADNR a depus la Comisia Europeana cinci proiecte, cu o valoare totala de 686,47 milioane euro, care vor fi asigurati atat din fonduri europene, cat si de la bugetul de stat. Proiectele includ Autostrada Lugoj-Deva (valoare totala de 375,7 milioane euro), Autostrada Timisoara-Lugoj (230,59 milioane euro), modernizarea infrastructurii pentru cresterrea sigurantei pe DN 1 (41,11 milioane euro), constructia soselelor de centura Carei din judetul Satu Mare (23,85 milioane euro) si Sacuieni din judetul Bihor (15,21 milioane euro).