TIMISOARA. Compania RETIM Ecologic Service SA anunță că începând cu data de 12.01.2021 comenzile contra cost pentru amplasarea containerelor de 1.7 mc destinate exclusiv pentru transportul şi eliminarea deşeurilor rezultate din amenajari/demolări/activitati de constructii se vor putea prelua doar pentru municipiul Timisoara, conform contractelor de prestari servicii încheiate cu clienții.
În acest sens tarifele de facturare pentru containerul de 1,7 mc sunt următoarele:
a) tarif de închiriere container 1,7 mc – 6,00 lei/buc/zi + TVA -comanda valabilă doar pentru Municipiul Timișoara.
b) tarife cantitative pentru servicii de ridicare, transportat și eliminare a deșeurilor rezultate din amenajări/demolări/activități de constructii
– persoane fizice – 170 lei/mc + TVA
– persoane juridice – 220 lei/mc + TVA
Pentru cantități mai mari clienții din municipiul Timișoara pot închiria și containere de 7 mc și 22 de mc.
De închirierea tuturor categoriilor de containere beneficiază persoanele fizice şi agenţii economici, inclusiv cei care nu dețin contract de salubrizare, dar achită în avans contravaloarea prestației.
Pentru celelalte localități din județul Timiș în care operează compania RETIM sunt disponibile în continuare pentru închiriere următoarele tipuri de containere pentru transportul şi eliminarea deşeurilor rezultate din amenajari/demolări/activitati de constructii:
-
Container de 7 mc – închiriere 11,00 lei/bucată/zi + TVA, la care se adaugă tarifele cantitative
-
Container de 22 mc – închiriere 25,00 lei/bucată/zi + TVA, la care se adaugă tarifele cantitative
-
Se aplică și un tarif de transport pentru distanțe mai mari de 10 km față de raza teritorială a municipiului Timisoara – 5,10 lei/km/cursă
Persoanele fizice sau juridice care doresc să facă o comandă pentru colectarea și transportul deşeurilor rezultate din amenajari/demolări/activitati de constructii au la dispoziție următoarele modalități:
1) ONLINE la adresa de email : radu.ungur@retim.ro sau gabriela.hanes@retim.ro
2) La Biroul Clienți RETIM se completează un Contract / Formular de comandă care cuprinde datele personale (BI/CI, CNP, adresă, telefon, număr înregistrare ORC, Cod Fiscal, cont bancă, ștampilă), capacitatea containerului şi locaţia unde clientul doreşte amplasarea lui, precum şi perioada pentru care are nevoie de container, si sa plătească contravaloarea serviciului in AVANS, urmand ca Retim sa programeze amplasarea containerului
În cazul existenței unui contract de prestări servicii încheiat cu plata la termen pentru transportul și colectarea deșeurilor din construcții/demolări, valoarea prestației este facturată separat în baza bonurilor de transport confirmate de beneficiar pentru cursele efectuate la sfârșitul fiecărei luni calendaristice.
De asemenea, începând cu data de 12.01.2021 voucherele pentru transportul propriu la punctele de colectare al deșeurile din contrucții se vor anula, însă rămân valabile voucherele pentru deșeurile vegetale.
Este important de ştiut că abandonul deşeurilor în locuri neamenajate se sancţionează conform Legii nr. 188/2019 cu sume cuprinse între 3.000 şi 6.000 de lei pentru persoane fizice şi între 20.000 şi 40.000 de lei pentru persoanele juridice.
Informații suplimentare găsiţi pe www.retim.ro. Operatorii serviciului de Call Center RETIM sunt disponibili la numărul +40 374 885 692, de luni până vineri, între orele 07.00 – 19.00.