LUGOJ. O femeie reclama faptul ca a cumparat, marti 7 aprilie, crenvursti stricati de la un supermarket Profi din Lugoj, iar cand a sesizat acest lucru, reprezentantii magazinului i-au spus ca vinovat de acest lucru este producatorul.
„Am cumparat mai multi crenvursti de la magazinul Profi de pe str. Mocioni. Cand am ajuns acasa, i-am dat nepotelului sa manance insa imediat am sesizat ca acestia prezentau un miros puternic si erau de stricati. Copilul nu a apucat sa manance decat o bucatica si i-a venit sa vomite de la miros. Desi m-am prezentat cu ei la magazin si am aratat marfa si bonul de casa, ajutorul sefului de magazin mi-a spus ca produsul este in termenul de valabilitate, iar in acest caz raspunderea nu este a magazinului ci a producatorului. Mi-a mai spus sa iau legatura cu producatorul, mai ales ca marfa a fost livrata in cursul zilei de marti”, a spus femeia pentru lugojonline.ro.
Lugojeanca este de parere ca reprezentantii magazinului au aruncat pisica in ograda vecinului, astfel ca a sesizat Oficiul pentru Protectia Consumatorului, la numarul Tel Verde afisat in magazin.
„Operatorul de la Bucuresti m-a indrumat sa sun la Timisoara, dar aici a raspuns agentul de paza. Am ajuns in situatia in care daca ai o problema urgenta de reclamat trebuie sa mergi pana la Timisoara, perioada de timp in care cremvurstii se transforma in viermi, din cauza perisabilitatii rapide pe care o sufera aceste produse. OPC Lugoj nu exista. DSV sau DSP doar la Timisoara. Sesizarea se poate depune in scris abia maine dimineata, insa pana atunci va fi tarziu ca cineva, care are atributii de control, sa constate ca la data cumpararii produsul era deja stricat. Cui sa ma adresez pentru ca dreptul meu de consumator sa fie respectat, iar cei in culpa fata de acest gen de acte sa fie trasi la raspundere?”, a mai spus lugojeanca.
Citeste mai multe aici!