TIMISOARA. In vreme ce altii nu mai prididesc cu organizarea de evenimente, noi trecem pe sport, ca doar ne inscriem la jocurile olimpice.
A fost lansata o noua campanie care, in mintile ganditorilor strategiei pentru castigarea titlului de Capitala Eurpeana a Culturii, va fi de mare ajutor. Asociatia Timisoara – Capitala Culturala Europeana ii invita pe timisoreni sa faca… 21 de flotari, sa se lase filmati cand depun efortul fizic, iar imaginile sa fie postate pe pagina de Facebook a Asociatiei.
Ideea ar trebui sa prinda de minune si sa-i implice teribil pe cetatenii orasului sa sustina candidatura prin sportul de apartament, dupa cum spune chiar titlul campaniei: 21 de flotari pentru Timisoara 2021 – oras candidat. „Tu cate faci?”
„Campania 21 de flotari pentru Timisoara 2021 – oras candidat se va desfasura in perioada 31 august – 19 septembrie 2015 si isi propune sa incurajeaza dedicarea, creativitatea si competitia in spiritul fair play-ului pentru obtinerea titlului de Capitala Europeana a Culturii in 2021. Pe durata a 21 de zile, pe pagina de Facebook a Asociatiei va fi postat zilnic un video realizat de echipa Timisoara 2021 in care membri ai comunitatii locale, de la cetateni la artisti, muzicieni, jurnalisti, elevi, producatori, biciclisti sau skateri au facut 21 de flotari pentru a sustine candidatura orasului nostru„, se arata intr-un comunicat al Asociatiei.
“Candidatura Timisoarei la titlul de Capitala Europeana a Culturii este un proces prin care ne propunem sa schimbam imaginea orasului nostru si in perceptia locuitorilor sai, nu doar in Europa. Este vorba despre o competitie, iar noi, ca timisoreni, trebuie sa sustinem candidatura, sa demonstram ca ne dorim acest titlu si sa depunem, fiecare, un mic efort pentru a castiga titlul. De ce nu prin realizarea a 21 de flotari sau 21 de genoflexiuni pentru Timisoara anului 2021? Asemenea miscari sunt benefice procesului prin care trecem, pot fi considerate partea amuzanta, de descretire a fruntilor, dar fara a uita cat de mare este efortul pe care trebuie sa il depunem impreuna, ca locuitori ai orasului, pentru castigarea titlului”, spune Simona Neumann, director executiv.
Campania incurajeaza cetatenii orasului sa sustina candidatura prin depunerea unui minim efort fizic, sa posteze pe paginile proprii de social media un scurt video cu ei realizand cele 21 de flotari, folosind hashtagul #21pushups. Pentru ca efortul fizic care trebuie depus nu este tocmai usor, pentru cei care nu pot realiza flotarile exista ca varianta alternativa realizarea a 21 de genoflexiuni.
Asociatia Timisoara – Capitala Culturala Europeana s-a infiintat in anul 2011 si are ca obiectiv principal pregatirea candidaturii orasului Timisoara pentru titlul de Capitala Europeana a Culturii in anul 2021.
Pana acum, nu s-a realizat nimic remarcabil in afara unor afise si materiale promotionale de o calitate indoielnica.
In 10 octombrie, Timisoara va depune dosarul de candidatura pentru titlul de Capitala Europeana a Culturii la Ministerul Culturii, autoritatea responsabila de procesul de preselectie din Romania.