TIMISOARA. La jumatatea lunii iunie, cand tocmai expira contractul de mentenanta a site-ului primariei, administratia Fritz a incercat, din nou, sa gaseasca oameni care sa faca aceasta treaba gratis.
Primaria a facut un apel pentru gasirea de voluntari si pentru acest serviciu, dar nimeni nu s-a grabit sa raspunda chemarii, astfel ca autoritatile trebuie in continuare sa plateasca o firma care sa se ocupe de serviciile de mentenanta pentru site, la fel ca pana acum.
Firma cu care primaria a semnat deja contractul este Expertissa Timisoara, companie care se ocupa de intretinerea si dezvoltarea sistemului informatic de management al documentelor si fluxurilor de lucru inca de pe vremea primarului Gheorghe Ciuhandu.
Ultimul contract incheiat intre Primaria Timisoara si Expertissa era in 2020, atunci cand, pentru a intretine si dezvolta portalul primariei timp de 12 luni, firma incasa aproximativ 20.000 de euro.
Acum, autoritatile au semnat un nou document, in baza caruia Expertissa Timisoara ofera servicii de ‘intretinere si dezvoltare a portalului Primariei Municipiului Timisoara astfel cum acestea sunt impuse in Caietul de Sarcini’, pentru suma de 102.120 lei, adica aproape 25.000 de euro, cu tot cu TVA.
In baza contractului, firma trebuie sa dezvolte aplicatia mobila „Primaria Timisoara”, sa se ocupe de modulul de sesizari din partea cetatenilor, de sectiunea dedicata Primariei Timisoara, se sectiunea de prezentare a Municipiului Timisoara si de sectiunea Monitor online a institutiei.