Apropierea campaniei si mirajul „tortului” de publicitate ce va fi impartit, pe felii si simpatii, mogulilor de presa si altor activisti din zona mass-media a dinamizat piata blogurilor si a
In spatele unor asemenea afaceri de presa se afla, dupa cum se banuieste, tot soiul de finantatori romani sau straini, amarasteni sau milionari in toata regula. Ba chiar, la o privire atenta, regasim oameni de afaceri locali care in trecutul nu prea indepartat au facut obiectul unor cercetari penale pentru spalare de bani pe relatia Olanda. Dar, asta este un cu totul alt subiect…
Revenind la goana dupa click-uri fara precedent de pe piata presei on-line, trebuie sa spunem ca ultimul inscris in aceasta competitie este nimeni altul decat conf. univ. Ioan David, fost secretar de redactie la „Renasterea banateana”, actualmente „creator” de jurnalisti la Universitatea Tibiscus, care s-a dus la banca, a retras o parte din milionul de euro castigat din vanzarea saptamanalului Publitim si si-a infiintat propriul ziar on-line. Ramane de vazut cat de mare va fi felia de publicitate pe care o va primi Ioan David, in conditiile in care zona in care si-a plasat publicatia este controlata cu lejeritate, chiar cu unele stangacii manageriale, de buchetul tabloidelor de sorginte austriaca.